Obecnie rozmawiamy o:

25 zł za free?

gorący temat

Weryfikacja

dzisiaj o 15:10

Co zrobic

wczoraj o 13:23

salony kosmetyczne katowice

przedwczoraj o 14:41

Jakie macie meble w kuchni?

przedwczoraj o 13:43

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

znając życie, to masz szczupłe nogi... jak mnie to irytuje
Faceci zawsze tak reagują gdy kobieta gada głupoty ;p

zweryfikowana
Posty: 1.269
Ostrzeżenia: 1/5

wydaje mi się, że przysiady będą dobre na uda, rower, możesz spróbować tez skakanki :)

Ćwiczenia z Mel B, oraz agrafka/motylek (to urzadzenie dziala nie tylko na uda, ale i na ujędrnienie piersi, ramion, nóg). Polecam

Czuję żę chcesz stracić wewnątrz ud zbętne mięsko ;) Na to najlepsze są:
Przysiady w rozkroku, leżąc na plecach unosisz nogi do góry, roziąganie na boki, skakanka; )

rany miałam to samo, już gdzieś pisalam o tym, ze chcialm sie pozbyc tego tluszczu z ud i po 3 tygodniach cwiczen nic, zero, brzuch chudl a nogi staly w miejscu, wiec zaczelam robic jeszcze zabiegi i to moge polecic jako taki "poruszacz" dla calej reszy bo jak zabiegi mi ruszyly to cialo to juz zaczely cm spadac, w krakowie w laime to jest na rakowickiej tam kolo galerii krakowskiej maja mnostwo tych zabiegow

ćwiczenia z Mel B 10 minutowy trening nóg, rowerek, skakanka.

ja cwiczyłam przez miesiąc z ewa chodakowską i uda mi schudły, i oglnie mięśnie stały sie bardziej widoczne, więc ogólnie polecam ;d

zweryfikowana
Moderator
Posty: 3.423

Przysiady, ćwiczenia na uda Fitappy, trening nóg z Mel B :)

ja też słyszałam, że przysiady pomagają;) też się muszę wziąć za siebie..

rower:) ściągnij sobie apkę Kręć km - bardzo fajna motywacja do jazdy na rowerku. liczy prędkość, czas, dystans i co najważniejsze spalone kalorie:)a jeszcze przy okazji teraz można wygrać fajne nagrody, np. wycieczke do Hiszpanii.

zobacz sobie tu http://www.zaparkujklimatycznie.pl

Trening nóg z Mel B jest bardzo dobry. Polecam bardzo pływanie, wysmukla i wzmacnia mięśnie.Świetnie działa też zwykły rower i...bieganie. Powiem tak- nie ma co się do wymyślnych ćwiczeń zmuszać, bo za chwile Ci się to znudzi, bądź motywacja spadnie. Urozmaicaj sobie trening, nie zaczynaj od hardcorowego pułapu. Ja mam mocne uda, spore i po prostu pracuję nad ich rzeźbą, gdyż jestem szczupła, tylko one odcinają się od reszty wraz z biodrami. Nie zalezy mi jednak na figurze modelki, a na zminimalizowaniu tego "trzęsienia się" ud i ujędrnienia ich. Nie popadajmy w skrajności :)

Ja pracuję na udami od 3tygodni, przysiady, rower i ćwiczenia w pozycji leżącej.
Jak na razie to centymetrów nic nie ubywa ale nie mam już takich miękkich roztrzęsionych ud a zbite, ale celulit niestety nie znika:(

na uda i pośladki najlepsze są wykroki i squaty,ale jeżeli to wam nie daje efktów to zajrzyjcie na tę stronkę http://mojanowafigura.pl/fitness/cwiczenia/ jest tam artykulik o wzmacnianiu nóg, warto też uświadomić sobie przy okazji,że każdy ma genetycznie uwarunkowaną podatność mięśni na rozwój, niektórym szybciej rośnie bicek,a niektórym dwugłowy uda i odwrotnie,dlatego warto katować się różnymi ćwiczeniami na dane partie

rowerek 10 do 15 nim albo na normalnym ale z małym obciazeniem i rozciaganie, polecam pilates. Z tego co wiem na skakance powiekszaja sie łydki...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-12 00:59 przez truskawka_ang.

Cytat
kaaaami
Przysiady, ćwiczenia na uda Fitappy, trening nóg z Mel B :)

Ćwiczenia z fittapy są genialne,polecam! w tydzień miałam zmiane:D

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Stepper zwykły czy skrętny który lepszy?