Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Delpos - opinie

01 wrz 2020 - 08:06:45

Część! Przed momentem napisałam, że pewnie założę sobie wątek z pytaniem dot. kosmetyków do włosów wypadających. Zaczęłam się rozglądać poza jakimiś rzeczami do łykania za szamponem i wcierkami i widziałam na jakiejś stronie, że ktoś opisywał Delpos tylko, że z tego co widzę w skład zestaw wchodzi jeszcze odżywka. Mam kilka pytań jeżeli znajdzie sie tutaj ktoś kto wie nieco więcej na temat tego wszystkiego, bo ja jestem totalnie zielona i nie wiem czego nawet szukać. Przeczytałam stronę, kilka kom. i na tym tylko bazuję, bo składy do dla mnie totalnie czarna magia. Będę wdzięczna za wszelkie informacje help

Delpos - opinie

11 wrz 2020 - 14:43:51

......,ale to pierw napisz co dokładnie chcesz wiedzieć, bo czytałaś i czegoś nie wiesz, ale ja nie wiem czego ode mnie oczekujesz xD (mam ten zestaw).

Delpos - opinie

16 wrz 2020 - 09:51:46

Chodzi głównie o to czy działa, ile trzeba dac mu czasu, co tam jest w środku w składzie, czy nie podrażnia, nie robi łupieżu, czy dobrze oczyszcza też skórę, bo ja wiem że ma leczyć ale też bym chciała mieć głowę czystą i tak samo włosy.

Delpos - opinie

17 wrz 2020 - 15:22:30