skurcze łydek

23 gru 2015 - 21:36:12

czy któraś z was miala z tym problemy? Od 5 dni mam mrowienie i pieczenie w lydkach. Sa takie cięzkie. To nie jest nagly mocny skurcz tylko taki dokuczliwy na calych lydkach ale nie jakis silny,czasem nawet cały dzień.
Dzis robilam usg nog i nic zlego na szczescie nie wyszło..

skurcze łydek

23 gru 2015 - 22:14:33

Kup i zażywaj codziennie magnez.Przejdzie ci po kilku dniach.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-12-23 22:15 przez filipekkrol.

skurcze łydek

23 gru 2015 - 22:32:39

dokładnie, miałam podobnie i zaczęłam zażywać magnez, można kupić w tabletkach albo taki do rozpuszczania

skurcze łydek

23 gru 2015 - 23:23:05

Ojj...jak ja sobie przypomnę te uciążliwe dni, i noce . Miałam taka samo .
Zaczęłam zażywać magnez, i po jakimś czasie przeszło .
Ale weź też pod uwagę,że takie rzeczy są też na tle nerwowym .
Ja osobiście jestem straszny nerwus, nie wiem jak Ty .
Ale magnez pomoże - gwarantuje :-)

niezweryfikowana
Posty: 23
Ostrzeżenia: 1/5

skurcze łydek

24 gru 2015 - 00:03:33

Skurcze łydek najczęściej spowodowane są niedoborem pierwiastków mineralnych. Jednak czasem mogą wskazywać na choroby. Spożywanie dużej ilości kawy, energetyków doprowadza do wypłukania z naszego organizmu mikroelementów, czyli m.in magnezu i potasu. Pierwiastki te odpowiedzialne są za wspomaganie przewodnictwa nerwowego i prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowo mięśniowego. Niedoborem tych pierwiastków najczęściej jest zła dieta. Skurcze łydek mogą być oznaką przetrenowania albo długotrwałego stresu, siedzącego trybu życia albo po prostu niedostarczenia odpowiedniej ilości wody do organizmu.

zweryfikowana
Posty: 3.089
Ostrzeżenia: 1/5

skurcze łydek

24 gru 2015 - 15:53:45

brak magnezu powoduje skurcze łydek

skurcze łydek

24 gru 2015 - 22:29:43

Jeśli było USG dopplerem i nie jest to zakrzepica, to jesteś bezpieczna. Zażywaj duuużo magnezu dobrze wchłanialnego i potasu, zanim skurcze minął, trzeba będzie trochę poczekać. Głowa do góry.

skurcze łydek

25 gru 2015 - 16:41:29

no wlasnie kupilam sobie magneB6 z potasem i zazywam od 3 dni... ale dalej boli. To takie uczucio ciężkich nog..niezależnie od pory dnia.
Chirurg mowil ze nie widzi nic niepokojacego, ze zył są ok..
Może faktycznie musze uzupelnic magnez, ostatnio mialam mase stresow i chyba przy obfitej miesiączce też sie traci dużo mg?

to mi sie zaczelo bo usiadlam sobie w pracy tak noga pod pupa/lewym udem i to noga w bucie. I naciskalo to na tetnice udowa;/ Tak wiem jestem kretynka. Zeby tak siadac i to jeszcze w bucie:( i faktycznie, lewa noga boli mnie bardziej



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-12-25 16:44 przez highhope.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

choroba Leśniowskiego-Crohna