Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:22:15

Witam, pisze z prośba o udzielenie mi informacji.
Jestem studentka PWSZ w Tarnowie i nie jestem z tego miasta. Chciałam iść do jakiejkolwiek przychodni, ponieważ źle się czuję(ból gardła i w klatce piersiowej. I niestety nie zostałam przyjęta, bo jestem w innej przychodni zapisana(u siebie w mieście rodzinnym) i musze dopiero tam jechać i przenieść papiery tutaj czy jakoś tak. Ale ja w tym momecie nie mam możliwości dojechania tam a chciałabym iść do lekarza, więc czy wie ktoś gdzie w takiej sytuacji mogę iść.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:36:26

Nie ma u Ciebie żadnej przychodni studenckiej? W takiej przychodni na pewno Cię przyjmą. Z gorączką i dosyć ostrymi objawami powinni Cię przyjąć nawet bez przepisywania z Twojej przychodni. Zresztą u mnie przepisywanie wyglądało tak, że podpisywałam oświadczenie, że od dnia dzisiejszego wybieram tą przychodnię jako rodzinną i nigdzie jeździć nie musiałam.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:40:46

Nic nie wiem właśnie o takiej przychodnia, ale najprawdopodobniej nie ma. I pani z przychodni powiedziała, że musze podpisać, ale u siebie;/ I powiedziała, że moge na tą jakąś całodobową, ale to od 18 czy jakoś tak.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:43:14

Ja też jestem w innej przychodni zapisana(bo rejonizacja),a chodzę po innych przychodniach,nawet w innym mieście i nie ma problemu.Przecież masz dokument stwierdzający,że jesteś ubezpieczona(zresztą teraz wszedł cały ten EWUŚ),więc nie powinno być problemu z przyjęciem.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:48:04

Byłam dzisiaj rano właśnie i nie chciali mnie przyjąć, więc nie wiem dlaczego. Ja w sumie nei chodzę po lekarzach i nie znam się na tych całych procedurach. Mówiła jeszcze coś, że w szpitalu może by mnie przyjeli no ale nie wiem na jakiej zasadzie miałabym tam iść.

POMOCY! Gdzie do lekarza?