Obecnie rozmawiamy o:

usługi stomatologiczne

gorący temat

Sklep internetowy

34 minut temu

Biznes

38 minut temu

tabernakula sklep

58 minut temu

zakupy internetowe

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:22:15

Witam, pisze z prośba o udzielenie mi informacji.
Jestem studentka PWSZ w Tarnowie i nie jestem z tego miasta. Chciałam iść do jakiejkolwiek przychodni, ponieważ źle się czuję(ból gardła i w klatce piersiowej. I niestety nie zostałam przyjęta, bo jestem w innej przychodni zapisana(u siebie w mieście rodzinnym) i musze dopiero tam jechać i przenieść papiery tutaj czy jakoś tak. Ale ja w tym momecie nie mam możliwości dojechania tam a chciałabym iść do lekarza, więc czy wie ktoś gdzie w takiej sytuacji mogę iść.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:36:26

Nie ma u Ciebie żadnej przychodni studenckiej? W takiej przychodni na pewno Cię przyjmą. Z gorączką i dosyć ostrymi objawami powinni Cię przyjąć nawet bez przepisywania z Twojej przychodni. Zresztą u mnie przepisywanie wyglądało tak, że podpisywałam oświadczenie, że od dnia dzisiejszego wybieram tą przychodnię jako rodzinną i nigdzie jeździć nie musiałam.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:40:46

Nic nie wiem właśnie o takiej przychodnia, ale najprawdopodobniej nie ma. I pani z przychodni powiedziała, że musze podpisać, ale u siebie;/ I powiedziała, że moge na tą jakąś całodobową, ale to od 18 czy jakoś tak.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:43:14

Ja też jestem w innej przychodni zapisana(bo rejonizacja),a chodzę po innych przychodniach,nawet w innym mieście i nie ma problemu.Przecież masz dokument stwierdzający,że jesteś ubezpieczona(zresztą teraz wszedł cały ten EWUŚ),więc nie powinno być problemu z przyjęciem.

POMOCY! Gdzie do lekarza?

08 sty 2013 - 07:48:04