Obecnie rozmawiamy o:

ABORCJA

gorący temat

transportery taśmowe

32 minut temu

sprawdzony stomatolog

35 minut temu

sklep detailingowy

59 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zatrzymana woda w organiźmie

10 lip 2012 - 12:09:36

z tego co wiem, to u kobiet woda zatrzymuje się w organizmie przed okresem i wtedy, gdy po prostu za mało pijemy... Więc moim zdaniem...pij;)

zatrzymana woda w organiźmie

10 lip 2012 - 12:09:39

dziękuje za wszystkie porady.
jutro idę zbadać się jeszcze pod względem hormonów, aczkolwiek wolałabym żeby to nie była sprawka nieprawidłowo działającej tarczycy...

Cytat
fajnakropka
natalie zasięgnij opinii innego lekarza, powinnaś brać leki moczopędne, 20kg wody to naprawdę bardzo dużo. Nie jestem lekarzem, ale po tacie widziałam co działo się, jak pił wodę tak jak mu kazali w tym jednym szpitalu :/ A po szpitalu w tym drugim miejscu wrócił w naprawdę dobrej formie i o wiele kilogramów lżejszy.

fajnakropka własnie idę jutro, bo jednak 20 kg wody, przed okresem + 3kg to jest nie do uwierzenia... jak mnie przybywało myślałam że to tłuszczyk, ale zawsze starałam sie ograniczac weglowodany i tłuszcze, takze głupia byłam ze czekałam do chwili jak sie jej uzbierało 20 kg:(



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-07-10 12:12 przez natalie388.

zatrzymana woda w organiźmie

10 lip 2012 - 12:12:07

*z tym szpitalem to zależy, jak nerki siadają to faktycznie się ogranicza płyny, a jeśli przyczyna jest inna to w celu regulacji nawodnienia się dużo pije i ogranicza sód. może idź do lekarza i niech znajdzie przyczynę

zatrzymana woda w organiźmie

10 lip 2012 - 12:17:06

hehehe a ja przeczytałam tytuł zamiast "zatrzymana woda w organiźmie" to "zatrzymana w orgaźmie" :P

niezweryfikowana
Posty: 6.621
Ostrzeżenia: 1/5

zatrzymana woda w organiźmie

10 lip 2012 - 12:17:56

jedz dużo żurawiny, imbir też podobno dobry jest. pij dużo herbat.