Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:29:55

Dzień dobry! Szukam osób chorych na autoimmunologiczne zapalenie wątroby (AZW). Choruję na nią już od ponad roku. Jest nieuleczalna i polega na niszczeniu sie wątroby tj. moja wątroba sama siebię niszczy. Jest to straszna choroba. Przyjmuję sterydy i wyglądam jak potwór. Czy jest może ktoś chory jeszcze na to ?

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:31:59

dziwię się troszkę,że leczą sterydami, które jeszcze bardziej uszkadzają wątrobę, ale nie jestem lekarzem
a bierzesz coś na odbudowę samej wątroby na co dzień?

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:38:10

To jedyny lek, który zatrzymuje rozwój zapalenia. Nie niszczy wątroby. Biorę Imuran i inne leki dodatkowo. Codziennie przyjmuję leki.

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:45:01

znam kogoś, kto na to choruje. gdzie się leczysz?

zweryfikowana
Posty: 2.888
Ostrzeżenia: 2/5

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:48:26

Współczuję :(
Ja mam autoimmunologiczne zapalenie tarczycy, wiec wiem, co czujesz. Ja przyjmuję hormony od ponad roku, czuję się coraz lepiej i wyglądam coraz lepiej. Może u Ciebie też trzeba czasu?

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 13:52:58

Cytat
kate13211
To jedyny lek, który zatrzymuje rozwój zapalenia. Nie niszczy wątroby. Biorę Imuran i inne leki dodatkowo. Codziennie przyjmuję leki.

hmm, jak wspomniałam, nie jestem lekarzem, ale lektura ulotki jednoznacznie mówi,że ten lek uszkadza wątrobę więc ja bym skonsultowła się na Twoim miejscu z innym lekarzem w tej kwestii

Autoimmunologiczne zapalenie wątroby

30 sty 2012 - 14:03:05

Cytat
matylda_jasmin
Cytat
kate13211
To jedyny lek, który zatrzymuje rozwój zapalenia. Nie niszczy wątroby. Biorę Imuran i inne leki dodatkowo. Codziennie przyjmuję leki.