Obecnie rozmawiamy o:

Wakacje w Hiszpanii.

gorący temat

najtańsza apteka

dzisiaj o 20:20

Meble

dzisiaj o 19:04

Sypialnia tapeta

dzisiaj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

studia architektoniczne

18 wrz 2009 - 11:30:39

ja chcę iść na arch krajobrazu do krakowa w przyszlym roku bo jestem na tym kierunku w technikum ale nie wiem czy się dostanę. Jakby ktoś tam studiował to proszę o jakieś wskazówki:D

studia architektoniczne

18 wrz 2009 - 11:33:34

hista, ekstra :D nienawidze histy kurde :D a ponoć rozszerzona matura z histy jest tak przewalona,że to paranoja..ciężka, ciężka

znowu nie rysuję tak karygodnie, ale wiadomo,że nie tak jak ty :) raczej lepiej wychodzi mi patrzenie się na np obraz i rysowanie, niż z głowy.. ale będę trzymac kciuki sama za siebie,że uda mi się robić to tak jak ty..
i w ogóle to dziękuję ci bardzo, bo dzięki takim osobą jak ty zaczynam wierzyć,że nie musze być takim znowu orłem,żeby dostać się gdziekolwiek..
a ty w jakiej szkole średniej byłaś ?:)

studia architektoniczne

18 wrz 2009 - 11:35:26

jak ktos zdaje mature z historii sztuki to mam do sprzedania vademecum, pisac na priv:)

zweryfikowana
Posty: 718
Ostrzeżenia: 2/5

studia architektoniczne

18 wrz 2009 - 11:42:37

Nie dobijajcie mnie. Jestem w 2 lo, na profilu mat-geo-inf i zamierzam zdawać rozszerzoną matematyke i rozszerzoną fizykę, a następnie składać na architekturę wnętrz!:P A Wy mi tu mówicie o polskim:P. Ja wiem, że na Politechnice Białostockiej i Łódzkiej jest arrchitektura wnętrz.
Interesowałam się kursami wszelkiego rodzaju(rysowałam przez ponad 10 lat, ale nie takie rzeczy) i to kosztuje ok 1200zł za semestr bodajże, spotkania co 2 tyg w soboty po 5h jednorazowo. Albo 89-100zł(za sesję) za 3-5h co dwa tyg.

Rysować tak jak Ty nigdy niepróbowałam, ale wydaje mi się, że to nie byłoby takie trudne. Dla mnie gorsze jest to, iż to trzeba na takim dużym formacie;/

studia architektoniczne

18 wrz 2009 - 11:46:45

Cytat
nawashi