15.02 o 15:34
21.02 o 13:42
23.03 o 21:31
domowe maseczki na zniszczone włosy
23.02 o 10:02
24.02 o 23:39
23.02 o 12:52
Technik masażysta - szkoła policealna
Coś więcej na temat tego kierunku?
Zastanawiam się, ale nie wiem czy jest sens robić to w szkole policealnej. help
Polecam z całego serca Cosinus !!!! Super klimat, nauczyciele i ludzie!!! Nawiązałam tu długoletnie przyjaźnie! W szkole dba się o naukę praktyki, dzięki czemu teraz świetnie sobie radzę jako masażysta Jestem wdzięczna nauczycielom, którzy uczyli mnie zawodu- dzięki nim wiele potrafię i mogę pomagać innym dojść do zdrowia
Kierunek w którym wykonujesz pełno praktyki, ja osobiście jestem w cosinusie i polecam ci. Nie płacisz przy tym nic, masz legitymacje i wszelkie inne zaświadczenia.
W cosinusie jest bardzo dobre przygotowanie do egzaminu państwowego. Dużo praktyki i świadomość że nauczyciele zawsze pomogą jest lżejsza dla słuchaczy.
Myśle że jest to zawód który trzeba sobie wyćwiczyć. Teoria to podstawa ale praktyka potem jest bardzo bardzo ważna, Ja ukończyłam technika masażyste w szkole cosinus. Wymagający nauczyciele i bardzo wysoka zdawalność szkoły mówi sama za siebie.
Myśle, że właśnie w szkole policealnej ma to największy sens bo uczysz się zawodu. A w cosinusie masz to zupełnie za darmo. A poznasz wszystko niż na krótkich kursach.
W szkole cosinus dobrze nauczą zawodu. Przy tym jest egzamin CKE i to darmowy. Szkoła nie wiążę z nami umowy więc można się czuć bezpiecznie.
W cosinusie uczymy się na każdych zajęciach praktyki, nauczyciele pilnują poprawnego wykonania. Zajęcia weekendowe a do tego mamy przygotowanie pod egzamin państwowy.
Kierunek który trwa dwa lata, ja nauczyłam się podstaw fizjoterapii, dobór odpowiednich kosmetyków. Szkoła fajna jak na to że za darmo. Kończyłam cosinusa. No i zajęcia w weekendy.
Nigdzie nie zdobędziesz zawodu w pełni jeśli chodzi o masażyste niż szkoła policealna. W cosinusie masz ją za darmo. Został mi ostatni semestr, tryb weekendowy plus praktyki.