Obecnie rozmawiamy o:

Pogrzeb

gorący temat

polecany dentysta

dzisiaj o 19:02

elektryka sklep

dzisiaj o 18:57

wakacje last minute

dzisiaj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

dzisiaj o 18:28

Budowa domu

dzisiaj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

czy studiuje ktos administracje?? =)

29 sie 2009 - 20:47:12

Ja studiuję adminnistrację na dziennych.... Jesteem teraz na drugim roku, wybrałam specjalizację Administrowanie ochroną środowiska.... jak będziesz potrzebować jakiś notatek lub książek to daj znać:)

czy studiuje ktos administracje?? =)

29 sie 2009 - 20:47:51

Cytat
kochanazabcia
Hej a ja się zastanawiam między administracją a księgowością co doradzacie?


Jesli interesuje Cię ksiegowosc, to wybierz ja (nie wiedziałam, ze jest w ogóle taki kierunek studiów) Dobra księgowa zawsze jest poszukiwana na rynku pracy. A administracja publiczna to bardzo ogólny kierunek i mnostwo ludzi co roku ja konczy. Z praca nie jest za różówo, bo tak naprawdę te studia nie uczą Cię zawodu, tylko dają ogólna wiedze z róznych dziedzin prawa i administracji. :)

czy studiuje ktos administracje?? =)

30 sie 2009 - 16:36:09

Cytat
frida847
Cytat
niveabody77
Ja też zaczynam od października zaocznie administracje (na WSPiA w Poznaniu), też mam małego sztresa jak to będzie=] Rok przesiedziałam w domu więc już zapomniałam jak to jest się dużo uczyć:) Mam nadzieję, że dam radę. Ja wybieram administrację publiczną.
ja też wybieram się na administracje publiczną:)



A w jakiej uczelni?:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-08-30 16:39 przez niveabody77.

czy studiuje ktos administracje?? =)

30 sie 2009 - 16:39:06

Ja też zaczynam od października na UW ;)

czy studiuje ktos administracje?? =)

02 wrz 2009 - 00:08:25