Witam..na studia mam do wykonania pracę w excelu jednak nie mam o tym zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Jeden gościu miał mi to zrobić,ale niestety mi napisał,ze nie da rady czasowo.. Znacie może kogoś kto mógłby mi pomóc ??
Zapłacę za zrobienie jednego zadania
Poniżej zostawiam kilka zadan, do zrobienia JEDNO! Dane mogą być wymyślone, najlepiej kilka pozycji,a nie jedna.
1.Na podstawie operacji na koncie bankowym wylicz saldo na dzień
Dane wejściowe: nr konta, data, operacja, kwota
Na wykresie przedstaw saldo na dzień.
2. Na podstawie faktur sprzedażowych wylicz marże dla produktów i grup produktów.
Dane wejściowe: numer faktury, artykuł, cena magazynowa, cena sprzedaży.
Na wykresie przedstaw marże dla różnych grup produktów.
3. Na podstawie obrotów na kontach stworzyć rachunek wyników
Dane wejściowe – nr konta, nazwa konta, saldo wn saldo ma
Na wykresie przedstawić wskaźniki struktury wyniku:
• zysk z działalności operacyjnej do zysku ze sprzedaży
• zysk brutto do zysku z działalności operacyjnej informuje
• zysk brutto do zysku ze sprzedaży
• zysk netto do zysku ze sprzedaży
4. Na postawie obrotów na kontach stworzyć strukturę bilansu
Dane wejściowe – nr konta, nazwa konta, saldo wn saldo ma.
Na wykresie przedstawić strukturę aktywów trwałych.
5. Faktura VAT. Na podstawie danych nagłówka i pozycji wydruk faktury VAT
W jednym arkuszu możliwość wprowadzenia kilku faktur i wybór faktury do wydruku
Kwota słownie opcjonalnie (na ocenę celujący)
6. Własny pomysł na arkusz – do uzgodnienia na zajęciach
Kryteria oceny:
• arkusz do wprowadzania danych
• formuły obliczeniowe
• sprawdzanie poprawności
• formatowanie warunkowe
• przygotowanie tabeli przestawnej
• przygotowanie wykresów
• opis działania arkusz