Obecnie rozmawiamy o:

wakacje last minute

gorący temat

Pediatra Kielce

dzisiaj o 9:45

Ginekolog Rzeszów

dzisiaj o 9:42

Budowa domu

dzisiaj o 9:28

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Nie wiem czy zrezygnować ze studiów

11 maj 2016 - 21:35:45

Witam. Jestem na 2 roku informatyki . Studiuję zaocznie w Bydgoszczy. . Już zanim zaczęłam studiować zastanawiałam się czy to jest dobry wybór bo nigdy nie widziałam siebie pracującej gdzieś w biurze dla jakiejś korporacji, takie coś to na prawdę nie dla mnie. Ale z drugiej strony interesuję się tą dziedziną, chciałam się nauczyć nowych rzeczy i pomyślałam że po takich studiach znajdę dobrze płatną pracę. Ale cały czas gdzieś w głowie miałam myśl że nie nadaję się do tego. Nie jestem najgorsza, idzie mi średnio ale cała ta nauka kosztuje mnie wiele stresów a co dopiero gdybym miała gdzieś pracować, robić jakieś trudne projekty itd. Zginęła bym w tym korporacyjnym świecie. Poza tym w moim mieście są marne szanse na znalezienie dobrej pracy jako informatyk więc musiałabym się wynieść i żyć z dala od rodziny i znajomych. Nie chcę aby moje przyszłe życie zawodowe było pełne stresu i męki. Ostatnio byłam z moją przyjaciółką w salonie fryzjersko - kosmetycznym i przez dłuższy czas miałam okazję przyglądać się jak tam ludzie pracują i wtedy mnie tak to uderzyło. Stwierdziłam że taką pracę bym mogła mieć, kontakt z ludźmi, miła atmosfera. O wiele bardziej bym tu pasowała niż gdzieś do biura(zwłaszcza że kiedyś się zastanawiałam nad zawodem fryzjerki i kosmetyczki). Lepiej chyba mieć spokojniejszą pracę i mniej zarabiać niż mieć dużo pieniędzy ale za to być nieszczęśliwym? Przede mną jeszcze półtora roku nauki i sama już nie wiem :( Może powinnam się zastanowić nad inną szkołą lub pracą bardziej odpowiadającą moim predyspozycjom?

Nie wiem czy zrezygnować ze studiów

11 maj 2016 - 21:51:40