Obecnie rozmawiamy o:

Pogrzeb

gorący temat

polecany dentysta

dzisiaj o 19:02

elektryka sklep

dzisiaj o 18:57

wakacje last minute

dzisiaj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

dzisiaj o 18:28

Budowa domu

dzisiaj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

pomocy- doradźcie coś !

18 lip 2015 - 13:56:42

Proszę o podpowiedź :)

Chodzi o studia... dokładnie o magisterkę.

Pracuję i studiuję zaocznie.
Licencjat ukończyłam w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy, kierunek: Finanse i Rachunkowość, specjalność: Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw.

Wiem, że dalej chcę iść na Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
są dwie opcję:

1. Wydział Zarządzania, kierunek: Finanse i Rachunkowość Biznesu, specjalność : Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw,
wybierając te opcję nie muszę się martwić o nocleg, jest więcej rachunkowości (praktyki), a jedyne co mnie przed tym zatrzymuje, żę to ta sama specjalność na której byłam na licencjacie i nie wiem jak to będzie 'wyglądało' na CV

2. Wydział Ekonomii, kierunek: Finanse i Rachunkowość, specjalność: Finanse, Audyt, Podatki
wybierając te opcję muszę szukać noclegu, jest dużo teorii, dużo o podatkach, mniej analiz (które lubię), ale za to jest to już inna specjalność niż miałam na licencjacie.

Przyszłość wiążę z księgowością, mam w planach robienie uprawnień Biegłego Rewidenta.

Co byście wybrali na moim miejscu?
Myślę też czy nie iść na 1 opcję a później zrobić jeszcze podyplomówkę z analiz finansowych.

pomocy- doradźcie coś !

18 lip 2015 - 14:26:34

2 z podyplomowka z analiz

niezweryfikowana
Posty: 36
Ostrzeżenia: 1/5

pomocy- doradźcie coś !

18 lip 2015 - 15:23:46

Druga opcja bardziej Cię rozwinie, więc chyba warto się zdecydować i potem zrobić podyplomówkę:)

pomocy- doradźcie coś !

23 lip 2015 - 11:18:08

Cytat
olalalalala
2 z podyplomowka z analiz

Proponuję, jak koleżanka. Jeśli to oczywiście możliwe ;)