Obecnie rozmawiamy o:

złota łazienka

gorący temat

operacja oczu

25 minut temu

Zapalenie pęcherza

godzinę temu

transportery taśmowe

dzisiaj o 9:45

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Szkoły policealne-opinie

23 lip 2015 - 10:56:06

Niedawno skonczylem technikum i myslac tylko o checi zdobycia drugiego tytułu technika poszedłem sie zapytac i kierunki do szkoly Delta w Bytomiu. Mają ich dużo, zapisałem się od razu na technika geodete za darmo. A zajecia co weekend 2 dni to nie aż tak dużo. Musi byc dobrze!

Szkoły policealne-opinie

23 lip 2015 - 12:38:29

Ja zaliczyłam pierwszy semestr na administracji w Żaku. Z czystym sumieniem polecam jeśli kogoś interesuje ten kierunek:) Teraz zastanawiam się dodatkowo nad jakąś roczna szkołą, bo po zaliczonym semestrze otrzymam zniżkę 30 % tańczy Co sądzicie o kierunku rejestratorka medyczna?pogaduszki

Szkoły policealne-opinie

23 lip 2015 - 12:46:21

Ja studiuję na uni, zapisałam się dodatkowo do policealnej do ŻAKA na technika usług kosmetycznych i nie polecam... Wykładowcy mają wyje*ane na te szkołę, na nas. Nie zależy im by czegokolwiek nas nauczyć. Egzaminy te ze szkoły są takie że tylko idiota mógłby tego nie zdać :o Przykładowo BHP: Kiedy opuścisz dzień w pracy pracodawca: a) ma prawo Cię pobić b) ma prawo Cię ugryźć c) ma prawo dać Ci upomnienie d).... Brak słów po prostu, nie wiem czy śmiać się z tej "uczelni" czy płakać... :o Do egzaminu zawodowego przygotowują w 0.01 %

Szkoły policealne-opinie

23 lip 2015 - 12:51:55

ancyka

Wierzyć mi się w to nie chce... Jak ktoś chce się nauczyć, to się nauczy..ja jestem zadowolona, notuję wykłady i uwazam, że to jest podstawa żeby zdać egzamin i wynieść coś ze szkoły...

Szkoły policealne-opinie

31 lip 2015 - 11:16:34