Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Szkoły policealne-opinie

29 paź 2020 - 11:42:52

Cytat
ewamarchewa0
Sama zastanawiałam się nad wyborem szkoły, postawiłam na cosinusa, teraz z czasem myśle że to najlepsza decyzja, szkoła darmowa, czuje że się rozwijam no i chodzę w weekendy więc nie zaniedbuje innych obowiązków. Rewelacja


mogę śmiało podłączyć się pod tę opinię - naprawdę warto dać szansę tej szkole!

Szkoły policealne-opinie

30 paź 2020 - 11:51:29

Poszłam do policealnej tak naprawdę, bo koleżanka szła, ja nie byłam przekonana, mówiła że jest za darmo więc to mnie skusiło i że weekendy bo ja w tygodniu na pełnych obrotach. Teraz z biegiem czasu jak już jestem szczęśliwym technikiem masażystką to była najlepsza decyzja. Niedawno dostałam prace w zawodzie, narazie dodatkowo jako weekendy, ale czuje że to jest to. Polecam wam cosinusa bo przykłada się bardzo do jakości.

Szkoły policealne-opinie

02 lis 2020 - 14:17:55

Polecam szkołe w cosinusie, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wcześniej musiłam wypisać się z innej szkoły, bo zostałam oszukana , tutaj czuje się bezpiecznie, jestem w połowie i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Szkoły policealne-opinie

04 lis 2020 - 16:30:41

Jak najbardziej polecam cosinusa, nic nie płacisz plus chodzisz w weekendy. Wiadomo jak nie ma obostrzeń. Super atmosfera i można nawiązać nowe znajomości.

Szkoły policealne-opinie

08 lis 2020 - 15:42:01

Ja konczylam szkole policealna cosinus i szczerze ja polecam. Calkowicie bezplatna nauka, zajecia odbywaja sie w weekendy. Duzo zajec praktycznych i super atmosfera.

Szkoły policealne-opinie

09 lis 2020 - 11:33:04

Kończyłam cosinusa i szczerze polecam. Nie było żadnych opłat, ani umowy. Do tego zapis szybki i konkretny. Sale są specjalnie dostosowane do kierunku.

Szkoły policealne-opinie

09 lis 2020 - 13:36:39

Cytat
cytrynqa94