Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 141
Ostrzeżenia: 1/5

Cześć dziewczyny. Szukam obecnie opinii studiujących na tej uczelni ( tutaj jest jej strona: http://www.dobrauczelnia.pl/ ).
Wprawdzie sama obecnie studiuję gdzieś indziej ale zainteresował mnie ich program i zastanawiam się nad podjęciem dodatkowych studiów zaocznych.

niezweryfikowana
Posty: 78
Ostrzeżenia: 7/5

Cześć! Moja uczelnia.
Studiuję tam - niemniej w trybie dziennym administrację. Jestem zadowolona z wyboru. Pomijając kierunek, który mnie interesuje to sama uczelnia bardzo fajna, wykładowcy ok ( przynajmniej większość ).
Co ważne masz szansę na dobre praktyki ponieważ szkoła współpracuje z ważnymi ośrodkami.

niezweryfikowana
Posty: 40
Ostrzeżenia: 5/5

Heja, cóż mogę ci o niej powiedzieć? Uczelnia jak uczelnia, zależy na jakich ludzi trafisz na roku. Ja mam akurat zgraną ekipę, więc nie ma problemu. Co do samych studiów to też są ok, profesorowie trafiają się różni, ale z zaliczeniem nigdy nie miałam problemu. A praktyki rzeczywiście świetne, w uznanych firmach i na ogół to nie ty musisz za nimi biegać i załatwiać.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-10-16 19:11 przez duszka12.

niezweryfikowana
Posty: 78
Ostrzeżenia: 7/5

Ja w tym roku akurat będę się starała o praktyki ale koleżanka, która jest rok wyżej twierdzi,że jest nieźle.
Co mi się podoba to elastyczność zajęć. Mimo,że studiuję dziennie to jeszcze pracuję na 1/2 etatu ponieważ wszystko da się tam ugadać. Jeśli nie możesz przyjść akurat na zajęcia to nauczyciel też człowiek - zrozumie Cię.

niezweryfikowana
Posty: 1.573
Ostrzeżenia: 1/5

To się uśmiałam. Ciekawi mnie czy jedna osoba sobie odpisuje czy jest parę, którym się nudzi :D

Cytat
Slyth
To się uśmiałam. Ciekawi mnie czy jedna osoba sobie odpisuje czy jest parę, którym się nudzi :D