Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 48
Ostrzeżenia: 5/5

szkoły policealne - Kraków

03 sie 2017 - 07:31:33

Takie szkoły możecie traktować w kategoriach dodatku, który umożliwia zdobycie papierka, ale na pewno nie zdobycie pracy czy umiejętności. Pod zawód kosmetyczki proponuję <moderacja> i szkolenie zawodowe. Ale oczywiście wejście na wysoki poziom wymaga konkretnej i zaangażowanej pracy. Wszystko jest do ogarnięcia.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-10-05 21:42 przez moderator.

szkoły policealne - Kraków

03 sie 2017 - 17:34:48

nie zgadzam się z Tobą. bo to właśnie szkoła policealna daje Ci podstawy do pracy w tym zawodzie a nie szkolenie, które obejmuje wąską dziedzinę. Najlepiej zdobyć ogólną wiedzę, a dopiero potem ewentualnie zrobić sobie dodatkowo jakieś szkolenie.

niezweryfikowana
Posty: 9
Ostrzeżenia: 3/5

szkoły policealne - Kraków

16 sie 2017 - 15:27:39

Ja też prędzej zapisałabym się do szkoły policealnej w tym takiego Cosinusa niż na sam początek wywalała pieniądze na szkolenie.

szkoły policealne - Kraków

18 sie 2017 - 10:42:43

Polecam szkołę Blue Education w Krakowie w szczególności kierunek technik administracji nauka trwa 2 lata, kadra to sami specjaliści zajęcia fajnie prowadzone dużo praktyki :) Polecam bo warto !

niezweryfikowana
Posty: 16
Ostrzeżenia: 2/5

szkoły policealne - Kraków

07 wrz 2017 - 20:48:57

Cosinus spoko no i darmowy, to dla mnie najważniejsze.

szkoły policealne - Kraków

20 wrz 2017 - 17:31:12

A ja ze swojej strony polecam Wam szkołę Sukces Edukacja. mają fajne darmowe kierunki wysoki poziom nauczania same plusy!

niezweryfikowana
Posty: 11
Ostrzeżenia: 1/5

szkoły policealne - Kraków

03 paź 2017 - 18:46:57

Ja również potwierdzam opinie o Cosinusie i że warto tam iść.

szkoły policealne - Kraków

30 sty 2018 - 13:27:50

moge polecic faber centrum kształcenia, dopiero co się otwarli i jest super, jestem na weterynarii

szkoły policealne - Kraków

17 sie 2018 - 12:42:29

Szkoła policealna to jak najbardziej dobra opcja dla osób, które rzeczywiście wiedzą w jakim kierunku chcą się kształcić i później pracować w tym zawodzie. Ze swojej strony mogę polecić Wam szkoły Cosinus, które mają świetnie przygotowaną ofertę kierunków policealnych i kursów zawodowych. Warto zajrzeć na ich stronę intenetową w wolnej chwili i sprawdzić wszystkie interesujące Cię propozycje, do tego zakres i czas nauczania. A do tego posiadaja opcję kontaktu z ich konsultantem, który również dokładnie wytłumaczy Ci jak to wszystko działa. Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda Ci się dobrze wybrać!

szkoły policealne - Kraków

04 paź 2018 - 09:35:49

witam forumowicze :)

szkoły policealne - Kraków

09 paź 2018 - 08:30:49

Większość tych szkół policealnych charakteryzuje się dość wątpliwym poziomem nauki.

niezweryfikowana
Posty: 127
Ostrzeżenia: 9/5

szkoły policealne - Kraków

21 lut 2019 - 08:17:15

No i dlatego warto jest taką szkołe dobrze wcześniej sprawdzić. Poczytać sobie o szkole opinie,zobaczyć kto w niej uczy oraz czy będziemy mieli praktyki (najlepiej jeśli zajecia są prowadzone przez osoby aktywnie pracujące w zawodzie, dzięki temu możemy nauczyć się rzeczywiśćie rzeczy, ktore będą nam przydatne w przyszłosci.....).
Ze swojej strony polecam zorientować sie jeszcze w szkoleniach z dofinansowaniem. W Krakowie mozna zapisać się na przykład na szkolenie języka angielskiego z dofinansowaniem w wysokości 80%, a skoro jest taka możliwość, to po prostu szkoda byłoby z niej nie skorzystać.
<moderacja>



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2019-03-07 20:36 przez moderator.

szkoły policealne - Kraków

17 mar 2020 - 11:08:55

Hej :) Też jestem z Krakowa i polecam Ci szkołę Faber. Ja tam robiłam akurat kurs komputerowy: https://faber.edu.pl/kursy/kursy-inne/komputerowe/ , ale mają bardzo szeroką ofertę więc zajrzyj sobie na ich stronę. Mnie korci jeszcze ten kurs florystyczny, uwielbiam kwiatki :)

szkoły policealne - Kraków

28 sie 2020 - 15:35:05

Ja polecę Cosinusa. Na rynku już są bardzo długo, cieszą się najwyższą zdawalnością, są bezpłatni, dbają o uczniów - organizują fakultety, zniżki dla studentów, konkursy. Dobre wspomnienia mam. :)

szkoły policealne - Kraków

08 wrz 2020 - 15:33:22

Też polecę Cosinusa.
Nauczyciele bardzo w porządku. Wybór kierunku jak wiadomo zależy od Was. Zerknijcie sobie na ich stronę internetową, wiem też że możecie zarejestrować się też online.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Ankieta - proszę o pomoc !