Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajcie, jestem studentką Pedagogiki Ogólnej, od teraz; czyli mojego drugiego roku na studiach wybieramy specjalizację, wybrałam właśnie Edukację dorosłych i marketing społeczny. Na magisterkę chciałabym wziąć Psychologię biznesu + kurs na coacha (trenera) i szukać pracy w jakiejś firmie. Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat ? Czy potrzebni są tacy ludzie (czytałam, że jest teraz dużo naborów) ? czy ktoś jest po takich specjalizacjach ? Bardzo proszę o odpowiedź czy coś takiego się opłaca, a jak nie, to co innego na mgr ? Każda opinia jest dla mnie cenna
up
up



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-08-14 15:05 przez jagodzianka08.

Według mnie jeżeli to lubisz i potrafisz się sprawdzić w tych kierunkach jesteś asertywną osobą i komunikatywną...żaden problem, z pewnością się sprawdzisz na mag. na tym kierunku. Pamiętaj im więcej wiedzy wyciągniesz ze studiów tym lepiej ci będzie znaleść pracę ( dobre praktyki dużo dają, jak i kursy też nie zły pomysł)trzymam kciuki i powodzenia(brawo dla ambitnych)Pozdrawiam.
Aaaa i nadmienię, że sama między innymi skończyłam studium psychologii biznesu i reklamy<myślę, że się przydał>...A od października jestem na kierunku bardziej pod kontekstem prawa, jednak wszelkie inne studium są dobre<pod warunkiem, że zdobywamy na nich wiedzę i ta wiedza przydaję nam się w życiu>;))):)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-08-13 14:31 przez Marina92.

Marina92 dziękuję Ci bardzo za opinię ! ;)
może ktoś jeszcze się wypowie ? ;)

up ;)))



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-11-27 19:18 przez jagodzianka08.