Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Biol-chem czy human?

27 cze 2014 - 15:38:08

Witam! Jeśli już taki wątek był to bardzo przepraszam, nie znalazłam. A jestem tu nowicjuszką :D Więc mój problem dotyczy wyboru profilu w liceum. Biologia, chemia, angielski rozszerzone lub polski, historia i angielski rozszerzone. Większość mi doradza (Wy pewnie też tak będziecie pisać), żebym szła na biol-chem, bo są perspektywy na znalezienie pracy itd. Ale w moim przypadku to nie takie proste-odkąd mam 5 lat chcę być nauczycielką. I tak naprawdę nigdy nie wyobrażałam sobie siebie w innym zawodzie. Kocham tłumaczyć wszystkie lekcje, obojętnie jakie, chemię, angielski, wszystko. Większość ludzi widzi mnie również w tym zawodzie... Ostatnio wychowawczyni powierzyła mi wpisywanie tematów do dziennika, liczenie frekwencji, pomagałam jej przy papierkowej robocie i normalnie stwierdziłam, że to mnie nie przeraża, tylko wręcz przeciwnie, jeszcze bardziej przyciąga. Brałam udział w wieelu konkursach z polskiego, olimpiadach, mam dużo osiągnięć, piszę, czytam książki, lektury, słowniki itp. Wszyscy mówią, że mam talent. Polski, historia, angielski zawsze był moimi ulubionymi przedmiotami.