Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 18
Ostrzeżenia: 1/5

Szkoła zaoczna. Pomożecie? :)

23 kwi 2014 - 19:52:50

Witam :)
Na wstępie powiem, że obecnie jestem w 2 klasie technikum i w maju kończę 18 lat. Chcę odebrać papiery i przenieść się do szkoły zaocznej COSINUS. Do uczących się w tej szkole bądź będących już po niej mam kilka pytań jako, że nigdy o takowej nie słyszałam i dowiedziałam się o niej nie tak dawno:
1. Czy szkoła jest płatna?
2. Zajęcia są na bardzo wysokim poziomie?
3. Czy po nie ukończeniu technikum mogę tam się zapisać?
4. Czy zdaje się maturę po tej szkole czy są to egzaminy zawodowe?
5. Czy któraś z was uczęszcza do tej szkoły w Częstochowie i może coś o niej powiedzieć?
Z góry bardzo wam dziękuję za odpowiedzi :)
Pozdrawiam :)

Szkoła zaoczna. Pomożecie? :)

23 kwi 2014 - 19:59:40

są inne darmowe.np filia TWOJA SZKOŁA liceum ogolnoksztalcące.( ja nie płaciłam nic ) 2. Zajęcia są przyjemne, rzadko kartkówki, częściej egzaminy chyba minimum 3 oceny na rok szkolny ale to wszystko zalezne od tego kto i jak tam rządzi, do tego egzaminy ustne i pisemne mialam. 3 mozesz sie zapisac, oni zadecydują w ktorej klasie sie znajdziesz. ja w 3 technikum przeszłam do 2 liceum. 4 maturkę piszesz jeżeli ogolniak, nie wiem czy są technika z zawodem.5 nie jestem z czestochowy : )

niezweryfikowana
Posty: 18
Ostrzeżenia: 1/5

Szkoła zaoczna. Pomożecie? :)

23 kwi 2014 - 20:02:56

kla20Bardzo dziękuję za odpowiedź :)
Ktoś jeszcze chętny do udzielenia informacji? :)

niezweryfikowana
Posty: 181
Ostrzeżenia: 1/5

Szkoła zaoczna. Pomożecie? :)

23 kwi 2014 - 20:09:58

jest to szkoła POLICEALNA, dostajesz sie tam mając świadectwo ukonczenia liceum. Nie ma po niej matury tylko broni się tytułu technika.Z tego co wiem jest darmowa. O poziomie nic nie wiem, pewnie zalezy od wykładowcy i danego kierunku.

niezweryfikowana
Posty: 18
Ostrzeżenia: 1/5

Szkoła zaoczna. Pomożecie? :)

23 kwi 2014 - 20:27:25