Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
1 2 ... 6 7 8 -->

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:07:57

Hej dziewczyny :). W maju piszę maturę i potem trzeba iść dalej... w przyszłości chciałabym być pielęgniarką i teraz pojawi się pytanie. Lepiej iść na studia czy najpierw skończyć policealkę, a potem studia zaocznie. Jak sądzicie?
Dużo osób mówi, że po policealnej mam więcej praktyk i łatwiej o pracę...

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:10:32

a po Ci ta policealna? Przecież i tak musisz skończyć studia, więc nie wiem dlaczego chcesz marnować czas na policealną.

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:11:56

możesz studiować i też mieć praktyki, chyba studia będą lepsze wyższy papier być może po studium będziesz musiała ukończyć studia więc szkoda tych lat.

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:12:27

Ja studiuję Pielęgniarstwo, na 2 roku jestem:) 3 letnie, kończące się licencjatem... w ogóle isteniją jeszcze 2 letnie policealne studium pielęgniarskie? raczej nie:)
ja byłam ostatnim rocznikiem, który skończył Ratownictwo Medyczne w tym systemie.. więc napewno nie ma pielęgniarstwa w takim systemie:)

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:14:13

Jeśli pielęgniarstwo, to lepsze studia.

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:16:05

Ja proponuję najpierw studia, później i tak różne kursy możesz robić.

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:21:09

Zdecydowanie studia, moja ciocia jest położną już 10 lat, skończyła tylko szkołę policealną a teraz studiuje, bo są takie wymogi.

Studia czy szkoła policealna?

08 gru 2013 - 15:21:16

Dobra dzięki :) a studiuje może ktoś ten kierunek w woj. śląskim?

Studia czy szkoła policealna?

09 gru 2013 - 09:50:06