Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 ... 6 7 8 -->

Studia czy szkoła policealna?

21 sty 2014 - 10:35:07

Szczerze,to trochę mnie bawi opluwanie studiów przez osoby,które skończyły tylko szkoły policealne.
No umówmy się, że nie będziesz mieć takich samych kwalifikacji po szkole jak i po uczelni wyższej. Poza tym szkoła szkole nie równa. Na twoim miejscu bym się zorientowała jaki szkoła ma program na kierunek który Cię interesuje, i jaką ma opinię.
Ja co prawda na innych kierunkach, ale robiłam szkołę policealną w trybie zaocznym i studia dzienne i dało się to pogodzić (no ale to pytanie czy masz na to siłę/ochotę/kasę).

Studia czy szkoła policealna?

21 sty 2014 - 10:40:15

zależy do jakiej policealnej trafisz - ja studiuję dziennie, właśnie kończę jedną policealną (ale ta szkoła to była porażka) i teraz idę do drugiej policealnej - tym razem poszłam na dni otwarte i sądząc po pracowaniach, które są profesjonalnie wyposażone, myślę, że czegoś się tam nauczę ;)

Studia czy szkoła policealna?

13 lut 2014 - 10:38:26

Dziewczyny są szkoły i szkoły. W zasadzie dopiero po zajęciach można powiedzieć, że szkoła jest ok czy nie ok.Sama reklama o niczym nie mówi. Ze studiami też tak jest. Ale faktycznie są kierunki, których nie ma w szkołach policealnych- ale za to do szkoły policealnej można iść na coś co będzie dodatkowym atutem przy szukaniu czy zmianie pracy. Ja chodzę na opiekuna medycznego do proedukacji. Grupę mam ok- nie męczę się tam. Nie płacę za zajęcia. Ale to nie znaczy, że olewam sobie bo to "tylko" szkoła policealna. Uczę się na zajęcia bo chodzę tam dla siebie. Dziwią mnie niektóre wpisy, żeby darować sobie szkołę policealną bo tam guzik uczą.Nie wiem widocznie miałam takiego fuksa, że trafiłam do dobrej szkoły. Będę polecać proedukację bo dla mnie to sprawdzona szkoła :)

Studia czy szkoła policealna?

13 lut 2014 - 10:40:49