Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 ... 3 4 5 6 7 8 -->

szkoła policealna jaka

10 sie 2010 - 12:53:11

Cytat
Ashleyy
Cytat
MONIKA1985
Technik bhp ale jest bardzzzzzzzzzzzzzzzo trudnym kierunkiem.
Ja jestem teraz na 3 semestrze i prawde mówiąc nie jest taki trudny.

tam nie ma trudnych kierunkow :D skonczylam technika uslug kosmetycznych i technika rachunkowosci

Mozna tam nic nie robic , szkola sie wydaje banalna

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 19:25:07

Od września zaczynam naukę w TEB w Tychach.
Kierunek technik usług kosmetycznych.

Może ktoś też się wybiera?

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 21:26:14

ja ide do żaka na prace biurowe ale chyba zmienie na administrację

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 21:32:49

ja studiuję administrację i zastanawiam się czy zrobić w tym roku dodatkowo jednoroczną szkołę policealną - sekretarka/asystentka, 109zł na mies w żaku..tylko nie wiem czy to się wogóle opłaca? doradzicie?

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.067

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 21:36:01

Cytat
MONIKA1985
Technik bhp ale jest bardzzzzzzzzzzzzzzzo trudnym kierunkiem.

Ja zaczynam BHP od października w Żaku:)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-08-23 21:39 przez jeanny88.

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 21:38:00

a ja zaczynam turystyke na cosinusie, skończyła któraś z was??

szkoła policealna jaka

23 sie 2010 - 21:41:49

Cytat
kati28
zaden.tyle samo bedziesz z tego miala co po zwykłym kursie


Kati28 po kursie bedzie miala jedynie certyfikat a jak skonczy jakiekolwiek policealne technikum to bedzie miala dyplom ukonczenia danej szkoly i zarazem kwalifikacje do wykonywania danego zawodu. Kurs to tylko szkolenie a nie szkoła!!!