Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 5 6 ... 6 7 8 -->

szkoła policealna jaka

23 lip 2010 - 11:35:12

Ja skończyłam szkołę policealną,kierunek - technik usług kosmetycznych w TEB Edukacja,zajęcia teoretyczne były prowadzone bardzo dobrze,zrozumiale dla słuchaczy,natomiast zajęcia praktyczne to totalna porażka.Teraz jestem studentką odnowy biologicznej z dietetyką i jak najbardziej sobie chwalę :)

szkoła policealna jaka

23 lip 2010 - 11:37:55

Cytat
ToJa90
Cytat
mrufka90
Cytat
ToJa90
Cytat
mrufka90
W ramach uzupełnienia do kierunku (studiuję), we wrześniu zaczynam szkołę policealną; technik organizacji reklamy w TEB-ie - częśc kierunków w tej szkole jest bezpłatna, w tym ten ;)

A z grafiki komputerowej w mediach planuję zrobić magistra ;)


Również we wrześniu rozpoczynam nauke w szkole TEB, ale na kierunku Technik Usług Kosmetycznych :) Niestety płatny (230zł miesiecznie), ale co tam, szkoła polecana ;p


No właśnie w TEB-ie tylko częśc kierunków jest całkowicie bezpłatna, a mnie akurat wybitnie zależało na nie płaceniu, czyli de facto mam to co chce i jeszcze za darmo ;D

A w jakim mieście się zapisałaś jeśli mogę wiedzieć ? ;)

I czy jest ktoś jeszcze ktoś mógłby polecić tą szkołę?


w Katowicach :) Tylko mam nadzieję, że otworzą mi klase na kierunku dziennym.. Z tego co się orientuję, to ciężko będzie :/ bo zawsze wszyscy cisną na zaoczne, najwyżej będę musiała szukac innej szkoły. A jakiś czas temu szukałam w necie komentarzy o TEBie i były baaaaardzo średnie... W niektórych miastach odradzali, bo podobno nic się tam nie dało nauczyc, ale akurat w Katowicach sobie chwalą tą szkołę :D