Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witam!

Czy któraś z Was w ostatnim czasie planuję podjąć taka naukę? lub już podjęła? Zależy mi na takim kursie w woj. podkarpackim. Przeszukałam internet, niestety nic konkretnego nie znalazłam. Było kilka opcji - Rzeszów - ale podobno nie wypaliło z powodu braku chętnych.
Nie zależy mi na kursach internetowych (youtube, itd) ponieważ nie jestem samoukiem. Muszę mieć nad sobą kogoś z batem, żeby mógł mnie poganiać i poprawiać :D

Jeśli znajdzie się ktoś, kto miał okazję uczęszczać na taki kurs, to chętnie poczytam wszelkie opinie i zdania na ten temat.

Miłego dnia!

ja jestem po technikum odzieżowym i chętnie bym się jeszcze czegoś nauczyła na kursie. Też szukałam kursu ale jakoś nie trafiłam nic konkretnego:)

Jeżeli się dowiecie czegoś odnośnie kursów szycia w Rzeszowie/Stalowej/Nisku to dajcie znać..;)

Nie bardzo można znaleźć(jeśli w ogóle)kurs na krawiectwo,a sama bym poszła.Nie robią takich kursów z tej prostej przyczyny,że wszystkie dziewczyny to interesują się tylko fryzjerstwem i kosmetyką.Kiedyś się zapisywałam do szkoły,gdzie miało krawiectwo zwykłe i artystyczne i się okazało,że szkoła ma 100 słuchaczek-wszystkie na fryzjerstwie bądź kosmetyce.Fryzjerek już dosyć się namnożyło,krawcowych brak.

poszukaj moze na stronce edu.edu.pl a jak nie to poszukaj krawcowej chetnej ktora odplatnie ci nauczy ,albo sama zacznij szyc metoda prob i bledow ( jak tak zrobilam )
tu masz kursy krawieckie http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenia.html?f[search]=krawiectwo&szkst=0&sav=1&x=43&y=6



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-11-26 18:01 przez agata74.

a ja wam powiem, ze właśnie chodze na taki kurs zawodowy z krawiectwa, ktory jest zupelnie bezpłatny, trwa dwa lata a po nim mam egzamin zawodowy ten sam co w zawodowkach i papier. Jestem z kuj-pom.
Jedyne co jest smutn, to ze zajecia odbywaja sie w systemie zaocznym.. a ja bym chciała więcej:D