Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 112
Ostrzeżenia: 1/5

iberystyka

12 paź 2013 - 19:59:17

czesc dziewczyny w tym roku pisze mature i chce sie wybrac na iberystykę studiuje ktoras z was? ciezko jest sie dostac? gdzi studiujecie? jest mozliwosc studiowania zaocznie? ile placicie? na ile % zdaliscie mature?
przepraszam ze zadaje tak duzo pytan ale chcialabym znac na nie odpowiedz ;]

iberystyka

12 paź 2013 - 20:03:50

Myślę, że nie jest sie cieżko dostac. Najgorzej jest na anglistyce wiadomo.
A gdzie chciałabyś po tym pracować?

niezweryfikowana
Posty: 112
Ostrzeżenia: 1/5

iberystyka

12 paź 2013 - 20:22:45

chciałabym wyjechać do hiszpanii i pracować jako tłumacz ;]

iberystyka

12 paź 2013 - 20:28:15

Raczej bez sensu jest wyjeżdżanie do Hiszpanii aby tam pracować jako tłumacz hiszpańskiego :) bo jako tłumacz polskiego wiele zleceń nie dostaniesz :)

iberystyka

12 paź 2013 - 20:28:02

Ja studiuję filologię hiszpańską ze specjalizacją hiszpański język biznesu, w Bielsku. Obecnie jestem na 3 roku. U nas wymagali matury rozszerzonej z angielskiego i polskiego. Hiszpański byl nauczany od podstaw, tak że po pierwszym semestrze poziom osób znających już język i dopiero uczących się go, wyrównał się. Od tej pory wszystkie zajęcia są prowadzone po hiszpańsku, jest naprawdę sporo nauki. Mamy drugi język kierunkowy (włoski/portugalski/francuski) i dodatkowo lektorat (angielski/niemiecki). Ale jeżeli się systematycznie uczy i nie zostawia się wszsytkiego na ostatnią chwilę, to nie powinno być żadnych problemów. I przede wszystkim, trzeba naprawdę lubić dany język i być świadomym tego, że oprócz czystej nauki języka, dochodzi nauka całej jego "otoczki", czyli kultury, historii, literatury, tradycji itp. - jeśli nam to odpowiada, to studiowanie filologii będzie przyjemnością, a nie udręką ;)

niezweryfikowana
Posty: 112
Ostrzeżenia: 1/5

iberystyka

12 paź 2013 - 20:36:18

Cytat
kasia0792