Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dziewczyny mam pyatnie odnośnie egzaminu który będę mieć w styczniu, rozpoczełam III semestr w studium kosmetycznym , moja grupia I Klasyfikacja . Prosze mi powiedzieć jak ktos sie oreintuje jak to dokładnie wygląda. Składa się z dwóch części prawda?? Czy są one pisane w jednym dniu?? Z tego co wiem pierwsza część to zadania testowe i otwarte, czy same testowe??? A druga częśc czyli praktyczna jak wygląda dokładnie ?? i mam takie pytanie, czy znacie jakies strony gdzie fajnie jest opisana metodyka danego zabiegu np. sonoforezy czy mikrodermabrazji. Niestety na zajęciach tego nie piszemy;/ ..



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-10-11 17:17 przez bajla1.

ja jestem po technikum, co prawda gastronomiczyn,ale egzamin tez pisalam, jest najpierw teoria czyli a,b,c,d kolejny dzine praktyka,czyli juz wypowiedzi pisemne , co prawda nie wiem co tma macie na kosemtycznym,ale 2 dni i teoria i praktyka sa napewno:)

ja zdawałam dawno
najpierw był test
a na drugi dzień egzamin praktyczny min.masaż twarzy
i bodajże makijaż

Tak składa się z dwóch części teoretycznego i praktycznego.
Nie są w jednym dniu, przynajmniej u mnie tak było.
Pierwsza część w formie testu, a druga częśc praktyczna.
Częśc praktyczna wygląda mniej więcej tak, że wypełniasz kartę klientki, musisz ustalić jaki zabieg będziesz wykonywać, wybrac odpowiednie preparaty urządzenia do wykonania zabiegu, następnie opisujesz wszystko łącznie z przygotowaniem klientki oraz stanowiska pracy/

III semestr i piszesz w styczniu? Dziwne.

Są dwie części, pierwsza test- jednego dnia, potem egzamin praktyczny teoretyczny-- drugiego dnia. Dokładniej wszystko sprawdź w OKE.