Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

szkoła policealna Wrocław

06 sie 2013 - 23:07:29

Hej wam :)

Chciałam zapytać się Was o jakieś dobre i nie takie drogie szkoły policealne we Wrocławiu.

Od razu napiszę, że nie zdałam matury i takie szkoły mnie interesują, które nie wymagają matury (na prawdę się na tym nie znam)

U nasz w szkole nie za bardzo poinformowali Nas o jakiś szkołach, niestety.

Są trzy jakie znam, a mianowicie Żak, gdzie kierunki 2 lenie nie są za ciekawe jak dla babki,
Edukację, gdzie 1 miesiąć kosztuje 390 złoty (jak nie będzie czegoś innego to pójdę tam)
i AP Edukacja, o niej w sumie tylko słyszałam, nic nie wiem

Jestem zielona, a muszę wybrać jakąś szkołę na dniach
nikt nie pomoże ?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-08-06 23:18 przez prosiaczek993.

szkoła policealna Wrocław

09 sie 2013 - 12:03:59

witaj :)

Polecam Ci szkołę policealną GoWork, która mieści się na ul.
Ruskiej 51 B, w pasażu Niepolda, więc okolica super :) moja przyjaciółka uczyła się tam na kierunku technik rachunkowości i bardzo sobie wszystko chwaliła. W tym roku ja rozpoczynam naukę GoWork, tylko że ja wybrałam technika usług kosmetycznych :) Wiele kierunków jest bezpłatnych, co może być dla niektórych bardzo istotne, a poziom nauczania jest na wysokim poziomie.

szkoła policealna Wrocław

09 sie 2013 - 12:10:26

http://www.cosinus.pl/Miasto/wroclaw/MojCosinus.aspx

poczytaj sobie, może Cię coś zainteresuje :)

szkoła policealna Wrocław

20 sie 2013 - 21:52:22

Ja jestem słuchaczką GoWorku przy ulicy Ruskiej 51B. Szkola policealna-a wiec matury nie musisz mieć, wystarczy świadectwo ukończenia szkoły średniej. Masz tam bezpłątne kierunki jak i płatne, ja jestem na kosmetyce i płacę za miesiąc 49zł więc koszt niewielki a wszystko mam zapewnione łącznie z kosmetykami

szkoła policealna Wrocław

10 wrz 2018 - 17:43:52