Obecnie rozmawiamy o:

dieta organizacja

gorący temat

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cześć wszystkim. Jestem tegoroczną maturzystką i to już ostatnie dni, aby wybrać studia, dzięki którym praktycznie zależy nasza dalsza przyszłość. Zastanawiam się między tymi trzema kierunkami, a mianowicie: EKONOMIA, ZARZĄDZANIE I FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ. Chcę złożyć papiery na UG. Tylko teraz proszę o Waszą pomoc. Jak uważacie, który kierunek będzie najlepszy? Dodam jeszcze, że nie jestem za bardzo dobra z matematyki, więc gdzie ona będzie najłatwiejsza. Na ekonomii są obowiązkowe dwa języki obce - jaki jest ich poziom? Może wypowie się ktoś, kto studiuję jakiś z tych kierunków? Mogę wybrać dwa z tych, na które będę chciała się zapisać. Co mi radzicie? Pomożecie? Pozdrawiam :)

takie czasy nadeszły, że wiecznie jeden i ten sam 'zestaw' kierunków jest tutaj rozstrzygany. Już serio nie ma nic innego? Na bank nie zarządzanie.

Ostatecznie rachunkowość i finanse, ale w zasadzie żaden z tych kierunków nie jest przyszłościowy...

Jesli jestes slaba z matmy to zarzadzanie bym wybrała. W sumie wszyscy mowią ze to beznadziejny kierunek, ale pozniej wybierasz specjalizacje na magisterce i nie musi to byc wcale związane z zarządzaniem ani matematyka. Moze to byc np bezpieczeństwo wewnętrzne lub inne

Zarządzanie wszyscy odradzają, bo podobno nie jest opłacalne. Najlepsze (a zarazem najcięższe) są finanse i rachunkowość. Ja wybrałam ekonomię, poniekąd kontynuacja po technikum. Zastanawiałam się nad finansami jednak wiem, że są one bardzo trudne, a nie chcę żeby później była sytuacja, że się tyle męczyłam, a praca by mi się nie podobała. Ale też chętnie poczytam opinie osób, które ukończyły lub są w trakcie na którymś z tych kierunków :)