Obecnie rozmawiamy o:

Biznes

gorący temat

wydruk z zdjęciem

5 minut temu

obraz na płótnie

godzinę temu

Dom czy mieszkanie

dzisiaj o 9:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

studia dzienne a praca

19 maj 2013 - 17:48:54

Hej dziewczyny,wybieram się w tym roku na studia,jednocześnie chciałabym załapać się do jakiejś pracy,ale moje studia są dzienne.Czy jest możliwość połączenia jednego z drugim? Jakiej pracy można szukać,aby pogodzić studia i pracę? :)

studia dzienne a praca

19 maj 2013 - 17:51:44

moi znajomi studiują i pracują jednocześnie :) Można pogodzić jedno z drugim, tylko chyba duże znaczenie ma to, czy kierunek który studiujesz jest wymagający. Ja też w tym roku zaczynam. :)

studia dzienne a praca

19 maj 2013 - 17:52:07

Ja studiuję dziennie i pracuję, wielu moich znajomych tak robi. Możesz na początku zahaczyć się w jakiejś restauracji/barze/pubie, na infolinii lub w sieciówkach. Zazwyczaj pracodawcy w tych miejscach szukają studentów i są elastyczni jeśli chodzi o godziny pracy, dopasowują grafik pod plan zajęć na uczelni. Musisz obadać oferty w internecie, popytać znajomych, czy mają jakieś sprawdzone miejsca pracy:) No i oczywiście duże znaczenie ma też rodzaj studiów, jedne studia są mniej absorbujące, inne bardziej. Wiadomo- najciężej jest w okresie sesji.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-19 17:53 przez emiiily.

studia dzienne a praca

19 maj 2013 - 17:52:12

Też się z chęcią dowiem :)

studia dzienne a praca

19 maj 2013 - 17:53:02

Pffff luuuzik. Chociaż zależy od kierunku. Ja dałam radę i do dziś (jestem na 3 roku) pracuję. Najczęściej studentów zatrudnia się do takich prac jak:
-telemarketing,
-ankiety,
-doradca finansowy,
-sprzedawca w sklepach odzieżowych, najczęściej dużych sieciówkach.

Kokosów zarobić się nie da, ale dorobić do codziennych wydatków owszem. Bycie studentem ma tą zaletę, że pracodawcy chętnie ich zatrudniają, bo nie muszą odprowadzać podatków itd.