Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

42 minut temu

szkoła nauki jazdy

43 minut temu

Angielski

dzisiaj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

dzisiaj o 18:57

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:40:22

Otóż moje kochane!
Chciałabym się od was dowiedzieć co sądzicie o kierunku GOSPODARKA PRZESTRZENNA, czy którakolwiek z was na tym kierunka była, jest bądź chcę się na niego dostać? czy myślicie, że po nim łatwo znaleźć pracę?

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:42:18

na mojej uczelni to jeden z lepszych kierunkow, polecam

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:43:15

Cytat
wankaw
na mojej uczelni to jeden z lepszych kierunkow, polecam

a wiesz o nim cos wiecej?:D

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:46:28

albo ktos cos wie jeszcze hmm?

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:47:00

na uniwersytecie ekonomicznym w krakowie (bo tam studiuję) to jeden z lepszych kierunków, poniewaz ma wysoki poziom nauczania, dostac się tam nie jest bardzo latwo, ale tez nie jakos strasznie trudno :) studenci narzekają na trudną matematykę ktora trwa 2 semestry i dużą ilośc zajęc, nie wiem jak z pracą po tym kierunku, ale mysle ze nie brakuje ofert

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:48:09

ciekawy i napewno przyszlosciowy kierunek

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:48:33

Cytat
wankaw
na uniwersytecie ekonomicznym w krakowie (bo tam studiuję) to jeden z lepszych kierunków, poniewaz ma wysoki poziom nauczania, dostac się tam nie jest bardzo latwo, ale tez nie jakos strasznie trudno :) studenci narzekają na trudną matematykę ktora trwa 2 semestry i dużą ilośc zajęc, nie wiem jak z pracą po tym kierunku, ale mysle ze nie brakuje ofert
a uwazasz ze lepiej jest studiowac gosp.przestrz. czy moze finanse i rachunkowosc?

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:51:14

niby przyszlosciowy ale co roku z tego kierunku ludzie wychodza i moze w koncu nie bedzie czym zarzadzac

S t u d i a

14 lip 2009 - 14:51:57