Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Studia online

dzisiaj o 8:09

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
agamiszczynska
Zastanów się nad kierunkami medycznymi :) Bardzo przyszłościowe. Masażysta lub higienistka stomatologiczna

od siebie polecę opiekuna medycznego, jeżeli tylko by to kogoś to interesowało i czułby, że to coś dla niego to śmiało! tym bardziej, że nauka trwa rok - intensywnie, ale naprawdę polecam

O to prawda opiekuna medycznego wiele osób chwali w mojej szkole :)

U mnie ogólnie każdy chwali kierunki medyczne. Są bardzo przyszłościowe



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2020-12-29 11:23 przez agamiszczynska.

Zgadzam się, że kierunki medyczne są przyszłościowe. Ja osobiście pracuję jako asystentka, ale poszłam do Cosinusa w Krakowie, żeby dostać świadectwo higienistki i podnieść kwalifikacje. Prawdę mówiąc już nauczyłam się robić higienizację, ale żeby mieć możliwość wykonywać te zabiegi muszę mieć świadectwo. Tak że szkoły policealne jak najbardziej się nadają nie tylko do tego, żeby nauczyć się też czemuś nowemu, ale też żeby więcej zarabiać w swojej branży :)

Jest przyszłość dla osób po szkole policealnej. Np. w Cosinus kierunki się zmieniają i są dostosowywane do zapotrzebowania rynku. Teraz królują te medyczne, bo w tej branży nie trudno o dobrą pracę. Warto pójść w tym kierunku, tym bardziej, że nauka w Cosinus jest bezpłatna :)