Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
bonczi
ja proponuję gospodę koko na ul. gołębiej ( samo centrum, 2 kroki od rynku ) jedzenie jest pyszne, a obiad z dwóch dań kosztuje 9 zł. :D

nie studiuję w Krakowie, ale kiedyś koleżanka mnie tam zabrała i chciałam to samo zaproponować :) obiady jak u mamy, na dodatek za grosze:)

Stołówka w KRAKOWIAKu (na Armii Krajowej 9)! Jadłam tam mnóstwo razy i zawsze mi smakowało, ale za pierogi z mięsem i za pulpety drobiowe w sosie koperkowym, to bym się dała w plasterki pokroić:D tanio (zupa+drugie danie 12zł, samo drugie 8zł-10zł), duże porcje, codziennie duży wybór jedzonka i naprawdę MEGA PYSZNE, takie domowe, mają tam tłumy, więc trzeba się spieszyć, bo zazwyczaj około 14 już połowy rzeczy z listy nie ma, bo jest zjedzona, a otwarte jest od 12 do chyba 17:D



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-14 15:12 przez freshly.

Ja polecam:
- W starej kuchni (ul. Św. Tomasza, przy placu szczepańskim) obiad 2 daniowy z przystawką i kompotem za 17zł, jedzenie domowe, fajny wystrój :)
- Kuchnia domowa na Miodowej, obiad 2 daniowy z kompotem 15zł - smacznie i domowo
- Glonojad na placu Matejki - wegetariańskie jedzenie, ale pyszne! 14zł za 2 dania z małym deserkiem

Co do Koko, to nie raz się już tam zatruliśmy ze znajomymi - nieświeże jedzenie.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-14 15:26 przez dzwooneczek.

Lunch bar Kwadrans na ul.Grodzkiej 32 i karmelickiej 31 , super sprawa,blisko rynku i -10% zniżki dla studentów, cały obiad ok 12 zł :D

Cytat
bonczi
ja proponuję gospodę koko na ul. gołębiej ( samo centrum, 2 kroki od rynku ) jedzenie jest pyszne, a obiad z dwóch dań kosztuje 9 zł. :D

Edytuje: nienawidze już tej gospody Koko.

Dokładam Bordo, i Świnke.