Obecnie rozmawiamy o:

Wesele organizacja

dzisiaj o 1:33

stomatolog

wczoraj o 21:51

Cyfrowe menu

wczoraj o 19:51

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.206
Ostrzeżenia: 1/5

Fizjoterapia VS Kosmetologia

17 lip 2012 - 21:44:04

Ja studiowałam fizjo i zrezygniwałam:) właśnie wczoraj dostałam się na pielęgniarswto i na to idę;) miałam już 3 lata temu na to isc i nie posluchalam zdania mamy, a teraz i tak wyszło na jej;ddd

Fizjoterapia VS Kosmetologia

17 lip 2012 - 21:59:37

Cytat
paulinka88misia
fizjoterapia. ja studiuje na wssp w lublinie ten właśnie kierunek i polecam. :)

mogłabyś mi powiedzieć jak tam jest z tymi zjazdami (co jaki czas), bo słyszałam, że co tydzień i czy ogólnie jest bardzo cięzko ;)

Fizjoterapia VS Kosmetologia

17 lip 2012 - 22:11:21

Obydwa kierunki bardzo ciekawe i przyszłościowe ( jak na nasz kraj :D). Ja studiuję kosmetologię i jak narazie jestem zadowolona. Jeśli zdecydujesz się na fizjoterapię to miej na uwadze, że to praca dla wytrzymałych fizycznie ludzi. Moja koleżanka po fizjoterapii pracuje w zawodzie i kręgosłup jej wysiada, ból nóg i rąk na porządku dziennym...

Fizjoterapia VS Kosmetologia

17 lip 2012 - 22:37:25

Kosmetologia jest super kierunek, ale trochę trudnym.

Fizjoterapia VS Kosmetologia

17 lip 2012 - 22:46:08

a ja się wybieram na fizjoterapię do Lublina :) jakby ktoś szukał osoby na stancję to proszę dać mi znać :):P

Fizjoterapia VS Kosmetologia

18 lip 2012 - 06:24:52

gaaabcia26
Hm a gdzie na fizjo?:) Ja będę szukała mieszkania gdzieś blisko na Czechowie, żeby wszędzie bez problemu można się było ruszyć:) Na razie idę z 1 koleżanką ale przydałaby się jeszcze 1 osoba(wiadomo- taniej:)) jeśli będę już miała coś na oku chętnie dam ci znać:)

Fizjoterapia VS Kosmetologia

18 lip 2012 - 13:36:48

Hej :). Ja też idę na fizjoterapię do Lublina :). I też szukam mieszkania ;D.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-07-18 13:39 przez agaa_2.

Fizjoterapia VS Kosmetologia