Obecnie rozmawiamy o:

zakupy w sieci

gorący temat

Zapalenie pęcherza

19 minut temu

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Czy tak wypada wykładowcy?

10 cze 2012 - 14:24:13

Część dziewczyny! Z góry przepraszam, że tak się tu rozpiszę, ale sprawa jest dośc poważna. Otóż mam na uczelni pewne kłopoty. Studiuję geografię na UŁ i kilka już razy spotkałam się z dosyć nieodpowiednim traktowaniem studentów na tym wydziale. Może przytoczę kilka sytuacji. Mam małe dziecko, w związku z czym czasem coś mi wypada. Pewnego razu nie mogłam przyjsc na ćwiczenia z fizyki, dozwolone były 2 nieobecności a ja nie byłam 3 razy. I już nie pozwolono zaliczać mi ćwiczeń, wyśmiano mnie, a prowadzący rzucił moimi sprawozdaniami przez cały korytarz. Innym razem mój kolega miał dosyć poważną operację, również nie było go na 3 ćwiczeniach, z tym, że miał długoterminowe zwolnienie lekarskie. I też miał ten sam problem co ja. Jednen z wykładowców w środku sesji stwierdził, że wyjeżdża na urlop, połowa roku nie zaliczyła przez niego przedmiotu, po czym okazało się, że wcale na tym urlopie nie był. A teraz pan od hydrologii, mimo iż do egzaminu ma jeszcze prawie tydzień, nie chce nam zrobić drugiej poprawki z kolokwium zaliczeniowego z ćwiczeń. Przez niego wiele osob wyleci ze studiów. Nie mamy się do kogo zwrócić o jakąkolwiek pomoc, bo nie mamy ani opiekuna roku, a już Pani prodziekan to zupełnie jest przeciwko nam i najchętniej wszystkich by wywaliła. Czy na waszych uczelniach też panuje taka atmosfera i zupełny brak szacunku dla studenta? Co byście zrobiły w takiej sytuacji? Proszę o opinie...