Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
hasna
a kolezanka jest na którym roku ?:P

chwali sobie ogólne nieróbstwo pewnie :) bo ogolnie to lenistwo tam jest straszne... i to mnie w tych studiach denerwuje... marnowanie czasu... tak mysle...
jestem na trzecim i owszem jest lenistwo studentów którzy mają wszystko gdzieś..ale myślę ze tacy są wszędzie. Jeśli ktoś lubi i chce pogłębiać wiedzę to myślę że miejsce nie jest najważniejsze...nie zmarnowałam ani chwili, pomagałam w organizowaniu konferencji, czy jakiś imprez tematycznych...fakt nie każdemu musi odpowiadać, aczkolwiek ja jestem zadowolona:)

Etnologia jak najbardziej:) Sama kończę etno w Toruniu, właśnie za dwa dni mam obronę:) Polecam jeśli chcesz hobbistycznie studiować. Bardzo ciekawy, rozwijający kierunek. Ja też mam (już prawie:)) inne wykształcenie i etnologię studiuję z zamiłowania.

Cytat
JadowitaBiedronka
Cytat
hasna
etnologia - NIEEEE bron sie nogami i rekami, a juz na pewno nie idz do cieszyna... :P

a dlaczego nie do cieszyna?

studiujemy na jednym roku, wiec nie kaz mi pisac,czemu nie do Cieszyna :)

mialam wielkie zamilowanie, jednak wygasło... zajecia ciekawe bylyby gdyby nie wykładwocy kompletnie nie czujący tematu, i in. Moich oczekiwać etno niestety nie spełniła... ale to pewnie tylko moich :)
moge tyko przestrzec, że etno może zawieźć... i to porządnie...

pozdrawiam

Ja sie zastanawiam nad kulturoznawstwem Dalekiego Wschodu, ale nie wiem, czy to bedzie mi sie oplacalo... :P Japonia interesowalam sie od kiedy pamietam, jednak studiowanie tylko dla przyjemnosci? Tymbardziej, ze jestem dopiero po maturze i to bedzie jedyny kierunek, ktory bym studiowala. Chcialam na japonistyke, ale trudno sie dostac, zreszta zawalilam polski na maturze [ -_-"]. Co kto mysli o tym kulturoznawstwie? ;>

zweryfikowana
Posty: 2.093
Ostrzeżenia: 1/5

Treść posta została usunięta automatycznie

Cytat
pin-apka