Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

szkola policealna- jaki kierunek??

06 lip 2012 - 12:12:42

Cytat
GaBrYsiAa1996
ja policealną robię ASYSTENTKĘ STOMATOLOGICZNĄ :) a oprócz tego studiuję :)
Cytat
asiunnkaa
o właśnie zgadzam się z katrtix ! w szkołach policealnych najlepiej znaleźć pracę jak się ukończyło jakąś fryzjerkę, kosmetyczkę, farmaceutkę, asystentkę farmacji itp. Ja kilka miesięcy temu zrezygnowałam z technika rachunkowości ponieważ nie dość że nie dałam rady objąć wszystkiego tego co facet mówił a wiadomo są to osoby bardzo dobrze wyszkolone i myślą że jak się już idzie na dany kierunek to już coś się wie. Ja nie miałam żadnej wiedzy na temat rachunkowości i po prostu nie dałam rady. Facet na lekcjach opowiadał tak jakbyśmy już wszystko wiedzieli i on tylko nam to powtarzał...

A swoją drogą to dlaczego chcesz iść do szkoły policealnej a nie na studia ? studia dzienne są za darmo a za szkołę policealną od 2012 trzeba bulić 100zł za miesiąc albo za semestr.

niektóre szkoły policealne są darmowe, według mojej wiedzy nawet większośc :)

Już nie od września zmiana prawa w tym temacie :) I trzeba płacić :) Nie wiele ale jednak trzeba.


Ja jestem po t.rachunkowości - nie szukam pracy, moj cel to własna działalność. Hobbistycznie uczę się t.usług kosmetycznych - ale to jako poszerzenie własnych zainteresowań, nie pod kątem pracy raczej.
Jeśli chcesz coś wiedzieć więcej - pisz ;)

szkola policealna- jaki kierunek??

06 lip 2012 - 22:25:11

Cytat
sylus9
Szkoła policealna ok, ale nie ten kierunek!! Chyba, że tak o chcesz zrobić, bo pracy NA PEWNO nie znajdziesz!!!