Obecnie rozmawiamy o:

rozwód

gorący temat

Pogrzeb

14 minut temu

free spin za rejestracje

godzinę temu

srebrna biżuteria

dzisiaj o 12:06

Rewelacyjne okna

dzisiaj o 11:09

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajcie:)
Zwracam się do Was z ogromną prośbą... otóż, studiuję budownictwo i od tego semestru zaczął mi się język... A moja pani wymyśliła sobie jakieś prezentacje(ponoć na dużej ilości uczelni jest tak samo) związane z budownictwem... Mam tę prezentację zrobić na piątek za tydzień... i kompletnie nie mam pomysłu na temat! Nic nam nie wyjaśniła jak to ma wyglądać, nie podała przykładowych tematów, kompletnie nic... I tutaj właśnie jest ta moja prośba... może któraś z Was miała coś takiego i wie jakie tematy były? Chodzi mi tylko o sam temat, bo nie mam najmniejszego pojęcia o czym to zrobić. Od razu mówię, że odpada beton zbrojony i sposoby kładzenia betonu, bo teksty na ten temat mieliśmy na zajęciach... Myślałam o czymś typu: jak zbudowano katedrę świętego Pawła w Londynie...Ale nie mam pomysłu co mogłoby być przydatne i zaciekawiłoby innych... bardzo proszę o pomoc

Może zaprezentuj pracę budynku czyli rozciąganie, ściskanie, skręcanie, zginanie na przykładzie znanego budynku?

u mnie tez taki byly, tematy zwykle o najwiekszych katastrofach budowlanych, czy jakis materialach wyjatkowych stososwanych w budownictwie, albo o najbardziej popularnych mostach (rozne typy mostow dla urozmaicenia) czy o najwyzszych budowlach na swiecie :P

Ale jak były np najwyższe budowle na świecie to chyba tylko tak ogółem coś o nich, prawda? Bo ciężko znaleźć gdzieś jak je zbudowano, nie mylę się?

ja niestey nie pomogę.

może architektura jakiegoś regionu ....zdjęcia + krótkie inf. o rodzaju rozwiązań konstrukcyjnych

Cytat
zakochana-zlosnica
Myślałam o czymś typu: jak zbudowano katedrę świętego Pawła w Londynie...