Obecnie rozmawiamy o:

Klimatyzacja w bloku

gorący temat

Meble

37 minut temu

Jakie ogrzewanie domu

dzisiaj o 10:28

zawyzona cena za ogrzewanie

dzisiaj o 10:26

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 ... 6 7 8 -->

studium kosmetyczne?

07 kwi 2012 - 22:49:16

Katowice

studium kosmetyczne?

07 kwi 2012 - 22:56:24

patrzmy obiektywnie... kosmetyczka za takie zabiegi bierze w miarę przystepną cenę... a kosmetolog???? przeciętna dziwczyna z niewielkiego miasta, która zarabia 1200zł lub mniej wybierze się do kosmetyczki...chyba proste. I nie sądze, aby kosmetyczka zrobiła komuś krzywdę a kosmetolog nie.... hehe śmieszne



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-07 22:57 przez olaaaa23.

studium kosmetyczne?

07 kwi 2012 - 22:58:48

ja studiuję ale kosmetologię wiec sie nie wypowiem o studium;)

zweryfikowana
Posty: 364
Ostrzeżenia: 1/5

studium kosmetyczne?

07 kwi 2012 - 23:04:07

Także jestem tegoroczną maturzystką;) I wybieram się do szkoły kosmetycznej ANieli Goc;)

studium kosmetyczne?

07 kwi 2012 - 23:27:43

Cytat
olaaaa23
patrzmy obiektywnie... kosmetyczka za takie zabiegi bierze w miarę przystepną cenę... a kosmetolog???? przeciętna dziwczyna z niewielkiego miasta, która zarabia 1200zł lub mniej wybierze się do kosmetyczki...chyba proste. I nie sądze, aby kosmetyczka zrobiła komuś krzywdę a kosmetolog nie.... hehe śmieszne

booze, moze i zaplacisz u kosmetologa wyzsza (niekoniecznie duzo wyzsza) cene, ale jakosc tego zabiegu bedzie zapewne lepsza, a juz napewno WIEDZA owego kosmetologa bedzie bardziej obszerna.. przez co mniejsze prawdopodobienstwo spartolenia zabiegu ;]

heh, jestes jeszcze przed maturą, a juz tak bronisz tego studium.. chcesz isc na studium to sobie idz, przeciez nie rozkazuje Ci isc na studia xd chcialam byc mila i udzielic porady a Ty atakujesz ;d wyluzuj dziewczyno ;d

studium kosmetyczne?

28 sie 2012 - 07:44:55