Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 2.113
Ostrzeżenia: 1/5

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:09:15

Pisze pracę o sztuce dziecka. Próbuję teraz opisać metody, techniki i narzędzia badawcze, ale mam z tym problem, bo mam dość skomplikowany temat i nie wiem już sama jak to ogarnąć... Czytałam rożne książki odnośnie metodologii ale w każdej jest co innego i już totalnie się zakręciłam... Czy któraś z Was mogłaby mi jakoś pomóc? Opisałabym wtedy dokładniej problem na priv... Od razu mówię, że pomoc promotora nie wchodzi w grę bo na razie nie mam jak się z nim skontaktować dlatego pisze tutaj. Będę bardzo wdzięczna, bo już nie wiem kogo mam prosić o pomoc :(

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:12:44

super temat! chętnie pomogę, bo troszkę się interesuję ;)

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:16:17

pomogłabym, ale jestem raczej zielona. Może znajdzie się ktoś niżej.. ;)

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:22:41

ja też moge pomóc

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:25:48

a w jaki sposob moznaby Ci pomoc ?:)

zweryfikowana
Posty: 2.113
Ostrzeżenia: 1/5

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:30:37

chodzi mi o to, żeby ogarnąć jakoś te metody, bo już mi się miesza co powinno być do metod, co do technik i w ogóle czy ja to dobrze pisze...

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:34:41

ale nie znając do końca tematu ciężko powiedzieć. Myśle że jak piszesz o sztuce dziecka to powinnaś zrobić metode sondażu diagnostycznego i daćjakąś ankiete dla rodziców albo nauczycieli ale przede wszystkim analiza wytworów dzieci

zweryfikowana
Posty: 2.113
Ostrzeżenia: 1/5

Metodologia badań - pedagogika

06 kwi 2012 - 17:42:16