Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 15:47:48

Witam wszystkich :)
Jestem ciekawa czy są tutaj jakieś studentki bądź studenci UP w Krakowie?
W tym roku zdaję maturę i chciałabym właśnie tam kontynuować moją naukę, w związku z tym mam wiele pytań dotyczących tej uczelni. Byłabym wdzięczna gdyby znalazł się ktoś, kto byłby w stanie rozwiać kilka moich wątpliwości. :)

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 15:50:48

Nie pomogę, bo ja studiuję na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie :) Ale chociaż podbiję :)

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 15:50:50

Ja jestem;) Studiuję Pedagogikę stacjonarnie;)

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 16:50:13

O!
Też myślałam o pedagogice, ale jednak zmieniłam zdanie na administrację.
A ciężko jest się tam dostać? Za późno sprawdziłam kiedy są dni otwarte i teraz nie jestem za bardzo zorientowana wiem jedynie, że liczy sie j.polski i angielski..

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 16:54:42

Ja też jestem, filologia:)

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 16:58:22

O ja też w tym roku zdaję maturę i jestem zainteresowana administracja na up;)

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 17:04:25

Cytat
Upstream
O ja też w tym roku zdaję maturę i jestem zainteresowana administracja na up;)

To właśnie tak jak ja ;)
a jakie masz wyniki matur? I czy wiesz może jaki jest próg punktowy przejęcia na UP ? Może Ty się bardziej orientujesz ;p



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-06 17:05 przez paja2.

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

06 kwi 2012 - 17:20:02

No właśnie też nie wiem nic za bardzo o progach.. ;/ jak są jakieś fora to tylko z 2009 roku albo wcześniej czyli nieaktualne.. no a z próbnej matury to miałam po 70% z rozszerzonego polskiego i angielskiego, ale pewnie trzeba więcej żeby się dostać..

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie