Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:09:39

Dziewczyny. Muszę złożyć podanie o wydanie zaświadczenia, o tym że jestem studentką. Co w takim zaświadczeniu musi się znajdować? jak to napisać, pomóżcie, proszę!

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:11:56

eee ja takie zaswiadczenie dostaje bez podania, ba nawet jak mam ochote to mi je faxuja

chyba ze piszemy o czym innym, do czego ci to zaswiadczenie?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-03-05 16:13 przez aniusieek.

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:13:51

podanie? hm,..ja normalnie poprosiłam pania z dziekanatu,ze potrzebne jest mi zaswiadczenie, iz studiuje na tej uczelni bez pisania podania.Skoro juz musisz, to napisz w podaniu w jakim celu jest Ci potrzebne zaswiadczenie i chyba tyle ;) nie pisalam, wiec to sa tylko moje domysly :)

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:15:25

ja dziś poszłam po takie zaświadczenie i kazali mi napisać podanie. moja koleżanka też kiedyś pisała. potrzebne mi to na przyszły poniedziałek, ale w moim dziekanacie to burdel na kółkach i trochę mija zanim raczą wydać takie zaświadczenie ;/

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:15:46

Ja też, weszłam powiedziałam ze potrzebuję zaświadczenie i dostałam od ręki ;p

zweryfikowana
Posty: 1.035
Ostrzeżenia: 1/5

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:16:11

o jej...
napisz tak jak podanie w lewym gornym rogu swoje dane po prawej stronie miejscowosc i date, nizej , blizej prawej strony dziekanat czy dziekan i nazwa uczelni a pod spodem
uprzejmie proszę o wydanie zaswiadczenia, stwierdzającego mój status studenta na uczelni takiej i takiej na wydziale takim i takim.
Wyżej wymienione zaświadczenie potrzebne mi jest do tego i tego.
Łączę wyrazy szacunku
Ełzebia Brzózka

zweryfikowana
Moderator
Posty: 8.907

podanie o wydanie zaświadczenia

05 mar 2012 - 16:17:19