Obecnie rozmawiamy o:

najtańsza apteka

wczoraj o 20:20

Meble

wczoraj o 19:04

Sypialnia tapeta

wczoraj o 16:04

Hiszpania

wczoraj o 14:40

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:45:02

Witam mam do was pytanie (do osób studiujących) mianowicie jestem studentką 1 roku prawa i mam wybrać 2 przedmioty z tych oto 3 : łacińska terminologia prawnicza, etyka prawnicza, wspólczesne kultury prawne, co polecacie? jaki jest stopień trudności? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:47:05

ja bym wzieła drugi i trzeci ;) Tak z nazwy mi się najciekawsze wydają ;)

zweryfikowana
Posty: 3.293
Ostrzeżenia: 1/5

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:49:49

kurde ja nie mam do wyboru ...;/ mam łacińska terminologie prawniczą :D może tamte będą później

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:50:41

Uciekaj od łaciny!

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:51:35

ja bym na bank brała łacinę:) miałam w liceum i to bardo fajny przedmiot:) poza tym myślę, że Ci się bardzo przyda:) no i może 3?

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:52:52

kurczę....bo chodzi o to, że wszyscy mówią : ' masz prawo rzymskie a tam jest 100 sentencji po łacinie i terminologia ci się bardzo przyda' aż taka łacina cięzka jest?
a polecacie jakieś ksiązki do historii powszechnej prawa? :)

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:54:07

Cytat
alexis1818
kurczę....bo chodzi o to, że wszyscy mówią : ' masz prawo rzymskie a tam jest 100 sentencji po łacinie i terminologia ci się bardzo przyda' aż taka łacina cięzka jest?
łacina jest meeeega:) i łatwa

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:54:46

ja bym łacinę brała- bardzo przydatne..

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:58:19

łacina jest super według mnie i ja bym ją wzięła na twoim miejscu

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO

08 paź 2011 - 21:58:19

na co łacina? przydatna do czego?
ja bym wybrała 2

WYBÓR PRZEDMIOTÓW- PRAWO