Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 18:03:19

Mam pytanie do osob studiujacych logistyke zaocznie, jak dajecie sobie rade z fizyka? Czy dam rade przetrwac studia jesli nie jestem orlem z fizyki, jade na 3 w LO. Czy lepiej isc na finanse i rachunkowosc? A pozniej zrobic technika logistyki lub podyplomowke? Napiszcie cos o tych studiach i o pracy po nich :)

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 18:16:46

Sama studiuję logistykę, przeglądałam oferty pracy w branży logistycznej i z reguły chcą pracowników z takim wykształceniem. Wątpię czy technik coś Ci da. Chociaż ja go teraz robię żeby zobaczyć czy będzie coś innego niż na zajęciach. Magistra za to robię z transportu. Z fizyki w szkole byłam kiepska. Ale ja studiuję dziennie.

Chyba wolałabym robić FiR na Twoim miejscu i potem coś fajnego wybrać na magisterskie.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-09-18 20:06 przez Dunphy.

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 19:31:19

Kurcze tak mnie korci ten logistyk, ale Finanse dla mnie tez sa dobre i nie wiem co wybrac, chcialam te finanse i logistyka dopelnienie wlasnie technik lub podyplomowka.

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 19:34:02

ja tazke ide na logistyke w tym roku ! nie wiem czego sie spodziewac ale zobaczymy jak bedzie :)

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 19:37:34

ja jestem po logistyce, ale fizyki nie miałam...:-O
byłam kiepska z matmy (w LO mieliśmy dosyć ubogi program). chodziłam na wszystkie ćwiczenia i wykłady, jak zrozumiałam to za pierwszym razem pozdawałam. nie zrażaj się trzeba byc dobrej myśli:-)

Logistyka czy Fir

18 wrz 2011 - 19:37:56