Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 17:55:57

Jestem po szkole policealnej (kierunek: technik usług kosmetycznych) i planuję iść na studia, oczywiście na kosmetologię. Słyszałam od znajomych, że w tej sytuacji mogę studiować tylko 2 lata licencjat. Czy ktoś wie coś na ten temat?

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 17:57:39

Chyba zartujesz?
Gdyby tak bylo to sobie moglabym ekonomie 2 lata studiowac, a tak naprawde moge ich w tylek pocalowac.

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 17:57:59

podbijam :) tez jestem po studium kosmetycznym i pierwsze slysze ze 2 lata mozna ?

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 17:58:09

Ja mam takie pytanie:) Bo własnie wybieram się do szkoły policealnej i jak to tam wygląda? To są takie zajęcia jak w szkole i po 2 latach jest egzamin? I od kiedy taka nauka się zaczyna do kiedy? Tak jak mają studenci?Chciałabym się czegoś wiecej dowiedzieć na ten temat:)

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 18:00:13

Ja słyszałam, że po niektórej szkole policealnej, po 2latach można "wskoczyć" na 3rok studiów i zrobić licencjat.

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 18:01:14

Zależy gdzie-nie zjeżdżajcie jej od razu dziewczyny, u mnie czegoś takiego nie ma, a może u ciebie w mieście jest-warto się popytać

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 18:01:58

tak po 2 latach masz egzamin teoretyczny (test) i praktyczny rowniez pisemny ale na takiej zasadzie ze dostajesz zadanie i opisujesz wszystkie czynnosci jakie wykonujesz po kolei tak jak bys to robila na kims :) ogolnie fajnie ;p

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 18:03:43

ja tez ide na studia po takiej szkole

Studia po szkole policealnej

06 wrz 2011 - 18:05:02