Obecnie rozmawiamy o:

Hiszpania

gorący temat

najtańsza apteka

godzinę temu

Meble

dzisiaj o 19:04

Sypialnia tapeta

dzisiaj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witam Was Dziewczyny.

Na szafa.pl jestem od jakiegoś czasu i jest to mój pierwszy wątek na tej stronie. Piszę jednak z niezweryfikowanego konta, aby pozostać anonimowa.

Mam problem, mianowicie, obsesyjnie myślę, zadręczam i martwię się swoją przyszłością. Chodzi tutaj o szkołę i pracę.
Obecnie studiuję w systemie niestacjonarnym i od ponad roku szukam pracy. Złożyłam już niezliczone ilości CV i z tego wszystkiego byłam na paru rozmowach kwalifikacyjnych, niestety stanowisko było tylko jedno i dostać się na nie graniczyło z cudem. Pracuję jedynie dorywczo, góra 4 dni w miesiącu jako Hostessa, ale to mi nie wystarcza. Siedzę w domu i powoli popadam w depresję. Przez to także nie układa mi się na uczelni, boję się, że nie skończe studiów i co ja wtedy będę w życiu robiła? Mam wspaniałych Rodziców, którzy we wszystkim mnie wspierają, ale przez to, że przez ostatni rok nie układa mi się najlepiej czuję się strasznie, jak nieudacznik... Ostatnio ciągle płacze, nie mogę spać ani jeść, bo ciągle się zadręczam...

Wiem, że nie pomożecie mi znaleźć pracy ani nie pójdziecie za mnie na studia, ale chciałam się po prostu wyżalić, gdzieś dać upust moim myślom...

zweryfikowana
Posty: 1.536
Ostrzeżenia: 1/5

Jak Ty masz takie podejście to się nie dziwię, że pracy dostać nie możesz. Pytanie też, jak wygląda Twoje CV i list motywacyjny- dla przykładu, w ciągu 5 dni, miałam 6 rozmów, konkurencja byle jaka- większość to ludzie mało pewni siebie, zestresowani albo próbujący koniecznie, z nerwówką dostać tę pracę.

Drugą kwestią jest to, że dużo myślisz, kombinujesz, zadręczasz się, a NAJMNIEJ ROBISZ. Zacznij łykać magnez, przebadaj się na tarczycę, bo nie wiem czym już tłumaczyć Twój stan. Chyba, że faktycznie lubisz sobie na siłę komplikować życie i dorabiać kolejne zmarchy :P