Obecnie rozmawiamy o:

przestrzeganie diety

gorący temat

dieta przy cukrzycy

dzisiaj o 19:27

motywacja na diecie

dzisiaj o 18:53

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Co wybrać? Jaki kierunek? Pomocy

29 sie 2011 - 11:45:47

Cytat
Dunphy
Ale to tylko w piątki by Ci kolidowało. Wszystko da się pogodzić, ja też studiuję dwa kierunki dziennie i teraz biorę policealną. Na Twoim miejscu bym tak zrobiła.

To się wiąże z codziennym wstawaniem o godzinie 5 rano i dojazdem do szkoły. Co innego gdy ma się wszystko na miejscu.

Co wybrać? Jaki kierunek? Pomocy

29 sie 2011 - 11:52:43

Cytat
andziandzia
To się wiąże z codziennym wstawaniem o godzinie 5 rano i dojazdem do szkoły. Co innego gdy ma się wszystko na miejscu.

No to jak stawiasz na wygodę to ja się już nie wtrącam.

Co wybrać? Jaki kierunek? Pomocy

29 sie 2011 - 11:56:50

Cytat
Dunphy
Cytat
andziandzia
To się wiąże z codziennym wstawaniem o godzinie 5 rano i dojazdem do szkoły. Co innego gdy ma się wszystko na miejscu.

No to jak stawiasz na wygodę to ja się już nie wtrącam.
Do domu wracałabym dopiero po 9 bo mam kiepski dojazd to raczej wiele czasu by mi nie zostało. A Ty ile musisz dojeżdżać ?

Co wybrać? Jaki kierunek? Pomocy

29 sie 2011 - 11:57:38

szczerze powiedziawszy nie orientuję się jak jest z pracą po tych kierunkach na rynku... Ja bym wybrała na Twoim miejscu filologię, ale może zastanów się nad innym językiem... Angielski jest już prawie jak język potoczny, pracownicy są wysyłani na kursy, więc sami się uczą i nie potrzebują tłumaczy... Chyba że masz np powołanie i ciągnie Cię do pracy w jakiejś szkole bądź udzielanie korków... Sama musisz sobie przemyśleć też co najbardziej Cię ciągnie :)