Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 187
Ostrzeżenia: 1/5

ŻAK

26 sie 2011 - 14:41:39

Cytat
gabi_200
a ja będę w tej szkole na fryzjerstwie w Lublinie;)

jest ktoś kto też tam będzie szedł ?:)

Ja idę na technika usług fryzjerskich ale nie do Lublina :)
Ktoś chodził do Żaka na te fryzjerstwo? Ciekawa jestem czy tam dobrze uczą tego wszystkiego i czy warto :)

niezweryfikowana
Posty: 755
Ostrzeżenia: 1/5

ŻAK

26 sie 2011 - 14:43:30

Cytat
Dunphy
Cytat
judka0
Co to w ogóle za ścierwo? Po co Wam taka pseudo szkoła? Myślicie, że pracodawcy nie wiedzą jak wygląda tam "nauka"?

Myślę, że pracodawca patrzy na to, że masz dyplom technika, który uzyskałaś SAMA, a nie w jakiej szkole się uczyłaś żeby go zdobyć.
Jest sytuacja- jestem po technikum ekonomicznym, nie zdałam egzaminu, idę na studia i w trakcie studiów robię tego samego technika w żak-u. I uważasz, że pracodawcę obchodzi że byłam w żak-u? Nawet nie muszę tego wpisywać w cv, bo do policealnej idą osoby po szkole średniej, więc do cv wpisuje się średnią szkołę.
Cytat
anuuszka00
Cytat
judka0
Co to w ogóle za ścierwo? Po co Wam taka pseudo szkoła? Myślicie, że pracodawcy nie wiedzą jak wygląda tam "nauka"?

co byś na moim miejscu zrobiła? gdybyś nie miała zajebistych wyników, na tyle dobrych, żeby dostać się na dobre studia, a nie chcesz płacić za prywatne, w których powiedzmy szczerze tez nauka jest niewiadomo jaka?
zadałam pytanie, nie musisz tu swojego zdania wyrażać, które i tak mnie zbytnio nie interesuje :)

wiesz ale ja tez mówię tak ogółem, no pilnym, systematycznym uczniem nie jestem, to i tak jakoś cudownie się nie uczę, chociaż strasznie sie przykładałam do nauki ;)
Chodzi Ci o zajebiste wyniki z matury? Wiesz co, w tym roku jest się bardzo łatwo dostać na studia dzienne na państwową uczelnię, bo matury poszły kiepsko. Jest jeszcze mnóstwo wolnych miejsc na uczelniach.

ŻAK

26 sie 2011 - 14:44:35

Cytat
kasia_616
Cytat
gabi_200