Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TEB Edukacja Opole - kto, gdzie, jak?

17 wrz 2011 - 00:07:22

Cytat
slonwtrzechtrampkach
Cytat
Dunphy
Drugą wzięłam logistykę na odczepnego (studiuję ją, więc mi technik z tego niepotrzebny), bo pani w sekretariacie zapewniała że jest duże zainteresowanie moim pierwszym kierunkiem (spedycją) i że raczej ją otworzą. No i raczej się pomyliła.

Ale i tak nie ma tam zbyt dużego i ciekawego wyboru na bezpłatnych, więc przejdę się na pierwsze zajęcia zrobić rozeznanie :)
W razie czego masz jeszcze czas na zmianę, więc możesz zapytać który kierunek na pewno będzie otwarty i wtedy pokombinować ;)
Rekrutacja jest podobno do końca września, więc trochę dziwne, że już stwierdzili, że nie będzie więcej chętnych..

No mnie mówili, że rekrutacja jest do końca sierpnia.

Inny kierunek? Ale jaki? Ja jestem po technikum ekonomicznym, więc "Administracja i finanse", "Technik ekonomista", "Technik prac biurowych", "Technik rachunkowości" odpadają, bo to wszystko po jednych pieniądzach. Zostaje technik medyczny (to ma się nijak do moich studiów), technik budownictwa (to też), technik hotelarstwa (to również), technik organizacji reklamy (ani to). Zostaje technik BHP i technik informatyk. W przedsiębiorstwach transportowych, logistycznych i spedycyjnych (czyli tam, gdzie planuję znaleźć zatrudnienie po studiach) niby potrzebują specjalistów od BHP i informatyków, ale na pewno nie z samym technikiem. A ja chciałam tą spedycję zrobić, bo to mi się pięknie komponuje ze studiami. I klops. Trudno, pójdę na ta logistykę.

TEB Edukacja Opole - kto, gdzie, jak?

20 wrz 2011 - 20:26:47

Cytat
Dunphy
Mojego kierunku nie otworzyli!!! Dzisiaj dzwoniłam, jestem wściekła!
Wysłałam do nich 3 maile w ciągu kilku dni...i dziś do mnie zadzwoniła sekretarka, że z mojego też nic nie będzie :( ...szkoda tylko, że wcześniej mnie zapewniała o czymś całkiem odwrotnym..