Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

TEB Edukacja Opole - kto, gdzie, jak?

26 sie 2011 - 09:31:52

Też mnie strasznie wpienia jak ludzie wypisują na forach w konkretnym wątku informacje o które nie byli proszeni. I jeszcze taka napisze "BO JA MAM KAPRYS".
Ja nigdy nie pytam ludzi co sądzą o danej uczelni, bo co człowiek to inna opinia. Nie oszukujmy się, wszystko zależy od słuchacza, bo technika trzeba zdać SAMODZIELNIE. A jeśli rzeczywiście te szkoły są takie beznadziejne, to i tak trzeba się przekonać o tym na własnej skórze. Gdyby każdy słuchał opinii innych to zapewne szkoły policealne tego pokroju by nie istniały. A koleżanka sylwian90 niech nie zadaje absurdalnych pytań dlaczego ktoś wybiera technika zamiast uczelni wyższej bo każdy ma inny powód. Ja dlatego idę do TEB-u, bo już studiuję dwa kierunki, jednego technika mam, ale bardzo mi zależy na praktykach z TEB-u. Dlatego ja idę dla praktyk. Komuś innemu może technik wystarczyć bo np. technik farmacji jest tak specyficznym kierunkiem, że idzie się do niego z zamiarem pracy w aptece (przynajmniej większość osób tak robi), a znowu po techniku ekonomiście pracy z tym dyplomem nie dostaniesz, bo to nie jest żaden wartościowy papierek. A jeśli ktoś pracę dostaje bez innych dodatkowych umiejętności czy kursów to szacun. Jeszcze inna osoba idzie z braku możliwości studiowania (zła sytuacja finansowa, kiepskie zdrowie lub po prostu źle zdana matura i plan poprawienia jej za rok, a myślę że taki technik farmacji też może pomóc się przygotować do matury np. z chemii). Nie mówię o osobach, które wybierają te szkoły dla zaświadczeń do ZUS-u. Niech każdy patrzy na siebie i nie wtrąca nosa w nie swoje sprawy.